Tabor:Lw-00604: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | ||
|Ostatni typ silnika=D2516HMU | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
| − | |Kolej= | + | |Kolej=Pleszewska Kolej Lokalna |
| − | |Użytkownik= | + | |Użytkownik=SKPL Cargo sp z.o.o |
| − | |Właściciel=SKPL | + | |Właściciel=SKPL Cargo sp.z.o.o |
|Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu. | |Opis=Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu. | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2016|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2016|nadal}} | ||
Wersja z 19:56, 20 gru 2019
<<< A20D-P
A20D-P 25076
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1985
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2001
Aktualne oznaczenie
MBxd2-308
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Pleszewska Kolej Lokalna
Użytkownik
SKPL Cargo sp z.o.o
Właściciel
SKPL Cargo sp.z.o.o
Stacjonowanie
| Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | 1987 |
| Dobra Nowogardzkie | 1987 | - | 2014 |
| Rudy | 2014 | - | nadal |
Rozstaw
| 1000 mm | 1985 | - | 2014 |
| 785 mm | 2016 | - | nadal |
Oznaczenie
| MBxd2-308 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Eksploatowany do 2001 roku. Następnie przez 13 lat stał w lokomotywowni w Dobrach i wciąż był w dobrym stanie. Po sprowadzeniu do Rud stanął pod chmurką i oczekiwał na przekucie. Końcem 2016 wagon ten znajdował się na hali napraw i był w trakcie remontu.
Galeria
Źródła