Tabor:Lw-00479: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Odstawiona |
|Typ=WLs180 | |Typ=WLs180 | ||
|Numer=42 | |Numer=42 | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H6 | |Ostatni typ silnika=Wola H6 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bachórz | |Ostatnie stacjonowanie=Bachórz | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa |
Wersja z 21:50, 16 lut 2020
<<< WLs180
WLs180 42
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1972
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs180-42
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bachórz
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H6
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Elektrownia Miechowice | 1972 | - | 1975 |
Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" | 1975 | - | 2003 |
Rudy | 2003 | - | 2005 |
nieznane | 2005 | - | 2008 |
Firma "Tabor" | 2008 | - | 2017 |
Bachórz | 2017 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1972 | - | 2013 |
750 mm | 2013 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs180-42 | 1972 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Zmiany rozstawu z 785 na 750 dokonano w roku 2013 w firmie "Tabor"