Tabor:Lw-01229: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec" |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec"|1954|2000?}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-225|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-225|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|200*}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|200*}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 08:52, 22 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 225
Stan: złom
Rok produkcji
1954
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs40-225
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Złocieniec"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia "Złocieniec" | 1954 | - | 2000? |
Rozstaw
600 mm | 1954 | - | 200* |
Oznaczenie
WLs40-225 | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła