Tabor:Lw-01241: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01241 na Tabor:Lw-01241, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=630 mm | |Ostatni rozstaw=630 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Katowice" |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie| | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Katowice"|1957|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1957|do roku złomowania}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1957|do roku złomowania}} | ||
}} | }} |
Wersja z 18:42, 22 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 488
Stan: złom
Rok produkcji
1957
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
630 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Katowice"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Katowice" | 1957 | - | b/d |
Rozstaw
630 mm | 1957 | - | do roku złomowania |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła