Tabor:Lw-01418: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=630 mm
 
|Ostatni rozstaw=630 mm
 
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1
 
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" Ruda Śląska
+
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek"
|Użytkownik=Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" Ruda Śląska
+
|Ostatni kraj=Polska
|Właściciel=Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" Ruda Śląska
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek"|1991|b/d}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" Ruda Śląska|1991|b/d}}
 
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1991|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1991|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:34, 22 lut 2020


<<< WLp50

WLp50 013

Stan: nieznany

Rok produkcji

1991

Producent

ZNTSiS Brzesko

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

630 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

SW-266/L1

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" 1991 - b/d

Rozstaw

630 mm 1991 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła