Tabor:Lw-01418: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=630 mm | |Ostatni rozstaw=630 mm | ||
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1 | |Ostatni typ silnika=SW-266/L1 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek"|1991|b/d}} | |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1991|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1991|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 23:34, 22 lut 2020
<<< WLp50
WLp50 013
Stan: nieznany
Rok produkcji
1991
Producent
ZNTSiS Brzesko
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
630 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW-266/L1
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Nowy Wirek" | 1991 | - | b/d |
Rozstaw
630 mm | 1991 | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła