Tabor:Lw-02327: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs40 |Numer=550 |Rok produkcji=1956 |Ostatnie oznaczenie=WLs40-550 |...") |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Szkła „Łęknica” | + | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Szkła „Łęknica” |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Szkła „Łęknica” | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Szkła „Łęknica”|b/d|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-550|1956|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-550|1956|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 18:35, 24 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 550
Stan: nieznany
Rok produkcji
1956
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs40-550
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Szkła „Łęknica”
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Huta Szkła „Łęknica” | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1956 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-550 | 1956 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła