Tabor:Lw-00054: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy" | |Ostatnie stacjonowanie=Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Opis=wg. innych źródeł Cegielnia Patoka | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"|b/d|1994}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"|b/d|1994}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|65|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|65|b/d|b/d}} |
Wersja z 20:22, 25 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 237
Stan: złom
Rok produkcji
1956
Producent
nieznany
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
65
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Inowrocławskie Zakłady Chemiczne "Soda-Mątwy" | b/d | - | 1994 |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
65 | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
wg. innych źródeł Cegielnia Patoka
Galeria
Źródła
Marek Malczewski. Kolej zakładowa w Mątwach. „Świat Kolei”. 28, ss. 12-13, 1995. Łódź: Emi-Press. ISSN 1231-1804.