Tabor:Lw-02638: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Warsztaty Warszawskich Kolei Dojazdowych |Typ=Gospodarczy |Numer=brak |Rok produkcji=1934 |Rok złomowania=1940 |Ostatnie ozn...") |
|||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto | |Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Opis=Powstał w wyniku przebudowy samochodu ciężarowego marki Ford. Uległ spaleniu podczas naprawy w warsztacie w Piasecznie w 1940 roku. | + | |Opis=Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy samochodu ciężarowego marki Ford. Uległ spaleniu podczas naprawy w warsztacie w Piasecznie w 1940 roku. |
Tzw. "Świnka". | Tzw. "Świnka". | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Grójec|1934|1939}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1939|1940}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Grójec|1934|1939}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1939|1940}} |
Wersja z 19:10, 1 maj 2020
<<< Gospodarczy
Gospodarczy brak
Stan: złom
Rok produkcji
1934
Producent
Warsztaty Warszawskich Kolei Dojazdowych
Stan
Złom
Rok złomowania
1940
Ostatnie oznaczenie
201
Ostatni rozstaw
1000 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Chevrolet wz. 1939
Stacjonowanie
Grójec | 1934 | - | 1939 |
Piaseczno Miasto | 1939 | - | 1940 |
Rozstaw
1000 mm | 1934 | - | 1940 |
Oznaczenie
201 | 1934 | - | 1940 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wagon zbudowany metodą gospodarczą/"chałupniczą", stąd oznaczenie typu, który nie został nadany. Powstał w wyniku przebudowy samochodu ciężarowego marki Ford. Uległ spaleniu podczas naprawy w warsztacie w Piasecznie w 1940 roku. Tzw. "Świnka".
Galeria
Źródła