Tabor:Lw-01266: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=F1L 712 | |Ostatni typ silnika=F1L 712 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | |Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | ||
| + | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Prywatny właściciel | |Użytkownik=Prywatny właściciel | ||
|Właściciel=Prywatny właściciel | |Właściciel=Prywatny właściciel | ||
| Linia 26: | Linia 27: | ||
|Foto6=20180512 122738.jpg | |Foto6=20180512 122738.jpg | ||
|Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę) | |Opis6=maj 2018 przywrócenie fabrycznego malowania RAL3003 i RAL9005 (w maju maszyna obchodziła swoją 60-tkę) | ||
| + | |Foto7=DSC03984.JPG | ||
| + | |Opis7=maj 2020 | ||
}} | }} | ||
Wersja z 20:14, 3 maj 2020
<<< DL6
DL6 2143
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1958
Producent
Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Białośliwie Wąsk.
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
F1L 712
Użytkownik
Prywatny właściciel
Właściciel
Prywatny właściciel
Stacjonowanie
| Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg | 1958 | - | 1972 |
| A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste | 1972 | - | 1990? |
| Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic | 1990? | - | 2016 |
| Prywatny właściciel | 2016 | - | obecnie |
Rozstaw
| 600mm | 1958 | - | obecnie |
Oznaczenie
| brak | 1958 | - | 1972 |
| zakładowy nr 27 | 1972 | - | 1990? |
| zakładowy nr 2 | 1990? | - | 2016 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła