Tabor:Lw-02653: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie |Typ=W4M |Numer=382 |Rok produkcji=1940 |Rok złomowania=1977 |...")
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Złom
 
|Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie
 
|Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie
 
|Typ=W4M
 
|Typ=W4M

Aktualna wersja na dzień 13:07, 4 maj 2020


<<< W4M

W4M 382

Stan: złom

Rok produkcji

1940

Producent

Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie

Stan

Złom

Rok złomowania

1977

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-143

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Śmigiel

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S-53

Stacjonowanie

Krośniewice 1940 - 1952
Pleszew Miasto 1953 - 1962
Śmigiel 1962 - 1970
Trzebnica Gaj 1971 - 1976
Śmigiel 1976 - 1977

Rozstaw

750 mm 1940 - 1977

Oznaczenie

Cx 382 1940 - 1947
Cx 1444 1947 - 1953
Mxz 143 1953 - 1960
MBxc1-143 1960 - 1977

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Z powodu wybuchu wojny dokończony jako osobowy klasy 3. W 1953 przebudowany w ZNTK Opole w ramach akcji budowy/przebudowy 17 wagonów spalinowych. Skreślony z inwentarza 06.10.1977.

Galeria

Źródła