Tabor:Lw-02653: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie |Typ=W4M |Numer=382 |Rok produkcji=1940 |Rok złomowania=1977 |...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
|Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie | |Producent=Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie | ||
|Typ=W4M | |Typ=W4M |
Aktualna wersja na dzień 13:07, 4 maj 2020
<<< W4M
W4M 382
Stan: złom
Rok produkcji
1940
Producent
Wytwórnia Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie
Stan
Złom
Rok złomowania
1977
Ostatnie oznaczenie
MBxd1-143
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Śmigiel
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S-53
Stacjonowanie
Krośniewice | 1940 | - | 1952 |
Pleszew Miasto | 1953 | - | 1962 |
Śmigiel | 1962 | - | 1970 |
Trzebnica Gaj | 1971 | - | 1976 |
Śmigiel | 1976 | - | 1977 |
Rozstaw
750 mm | 1940 | - | 1977 |
Oznaczenie
Cx 382 | 1940 | - | 1947 |
Cx 1444 | 1947 | - | 1953 |
Mxz 143 | 1953 | - | 1960 |
MBxc1-143 | 1960 | - | 1977 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Z powodu wybuchu wojny dokończony jako osobowy klasy 3. W 1953 przebudowany w ZNTK Opole w ramach akcji budowy/przebudowy 17 wagonów spalinowych. Skreślony z inwentarza 06.10.1977.
Galeria
Źródła