Tabor:Lw-02289: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Sprawna |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=1435 |Rok produkcji=1963 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1435...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Nieznany |
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
|Typ=WLs50 | |Typ=WLs50 | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Stróże" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Stróże" k. Grybowa |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Bielowice koło Nowego Sącza|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Stróże"|b/d| | + | |Opis=W 2011 roku pracowała na kilkudziesięciometrowym torze ze składowiska gliny do cegielni. W 2013 roku układ torowy cegielni został zlikwidowany (galeria), do ustalenia pozostaje dalszy los tego egzemplarza |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Bielowice koło Nowego Sącza|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Stróże" k. Grybowa|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1435|1963|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1435|1963|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1963|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1963|nadal}} | ||
+ | |Foto1=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 01.JPG | ||
+ | |Opis1=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 01 | ||
+ | |Foto2=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 05.JPG | ||
+ | |Opis2=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 05 | ||
+ | |Foto3=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 06.JPG | ||
+ | |Opis3=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 06 | ||
+ | |Foto4=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 08.JPG | ||
+ | |Opis4=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 08 | ||
+ | |Foto5=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 12.JPG | ||
+ | |Opis5=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 12 | ||
+ | |Foto6=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 14.JPG | ||
+ | |Opis6=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 14 | ||
+ | |Foto7=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 15.JPG | ||
+ | |Opis7=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 15 | ||
+ | |Foto8=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 16.JPG | ||
+ | |Opis8=WLs50-1435 2011.05.02 Stróże zdjęcie 16 | ||
+ | |Foto9=Cegielnia ''Stróże'' k. Grybowa 2013.06.25 zdjęcie 1.JPG | ||
+ | |Opis9=Cegielnia ''Stróże'' k. Grybowa 2013.06.25 zdjęcie 1 | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 20:18, 15 sty 2021
<<< WLs50
WLs50 1435
Stan: nieznany
Rok produkcji
1963
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1435
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Stróże" k. Grybowa
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia Bielowice koło Nowego Sącza | b/d | - | b/d |
Cegielnia "Stróże" k. Grybowa | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1963 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs50-1435 | 1963 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W 2011 roku pracowała na kilkudziesięciometrowym torze ze składowiska gliny do cegielni. W 2013 roku układ torowy cegielni został zlikwidowany (galeria), do ustalenia pozostaje dalszy los tego egzemplarza
Galeria
Źródła