Plik:Kol Elektr KG-Zp Ryc 10.jpg: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Rycina ze strony 47 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku.) |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
== Opis == | == Opis == | ||
| − | + | {{Opis_Elem_Wyd | |
| + | |Elem_popr = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_09.jpg|Wykres utraty prędkości na wzniesieniu]] | ||
| + | |Elem_nast = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_11.jpg|Wykresy porównawcze czasów jazdy na szlaku dla różnych rodzajów trakcji]] | ||
| + | |Autor = | ||
| + | |Tytuł = Porównanie czasów jazdy na szlaku Kraków – Zakopane przy trakcji parowej i elektrycznej | ||
| + | |Opis = W formie wykresu słupkowego ukazano czasy jazdy na trasie Kraków – Zakopane trzech klas pociągów. Z wykresu znajdziemy oczywistą przewagę trakcji elektrycznej względem parowej. Ciekawostką jest podanie czasu 180 minut dla pociągu klasy Motorekspres prowadzonego trakcją parową, gdy na tej strasie prowadzono z powodzeniem próby wykorzystania spalinowych wagonów trakcyjnych w tym słynnego wagonu Lux-Torpeda. Zatem można przypuszczać, że dla tego typu połączeń wskazanie trakcji parowej jest omyłką. | ||
| + | |Pochodzenie = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_47.jpg|Strona 47]] z książki [[Archiwum:Kolej_elektryczna_Kraków_–_Zakopane_(1939)|"Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku]] | ||
| + | |Źródło = Ze zbiorów [[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacka Fink-Finowickiego]] | ||
| + | }} | ||
== Licencja == | == Licencja == | ||
| − | {{PD- | + | {{PD-old}} |
| + | [[Kategoria:Archiwum - pliki]] | ||
Aktualna wersja na dzień 16:10, 4 mar 2021
Opis[edytuj]
| Wykres utraty prędkości na wzniesieniu | Poprzedni element | Następny element | Wykresy porównawcze czasów jazdy na szlaku dla różnych rodzajów trakcji |
|---|---|---|---|
| Tytuł | Porównanie czasów jazdy na szlaku Kraków – Zakopane przy trakcji parowej i elektrycznej | ||
| Opis | W formie wykresu słupkowego ukazano czasy jazdy na trasie Kraków – Zakopane trzech klas pociągów. Z wykresu znajdziemy oczywistą przewagę trakcji elektrycznej względem parowej. Ciekawostką jest podanie czasu 180 minut dla pociągu klasy Motorekspres prowadzonego trakcją parową, gdy na tej strasie prowadzono z powodzeniem próby wykorzystania spalinowych wagonów trakcyjnych w tym słynnego wagonu Lux-Torpeda. Zatem można przypuszczać, że dla tego typu połączeń wskazanie trakcji parowej jest omyłką. | ||
| Pochodzenie | Strona 47 z książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku | ||
| Źródło | Ze zbiorów Jacka Fink-Finowickiego | ||
Licencja[edytuj]
| Plik ten jest własnością publiczną, ponieważ prawa autorskie do niego wygasły.
Uwaga: w opisie grafiki należy podać źródło i datę publikacji i/lub datę śmierci autora. |
Historia pliku
Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.
| Data i czas | Miniatura | Wymiary | Użytkownik | Opis | |
|---|---|---|---|---|---|
| aktualny | 06:23, 22 sty 2021 | 1750 × 1000 (195 KB) | Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje) | Rycina ze strony 47 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku. |
Nie możesz nadpisać tego pliku.
Wykorzystanie pliku
Poniższa strona korzysta z tego pliku: