Tabor:Lw-02903: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
| Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Andoria S324 | |Ostatni typ silnika=Andoria S324 | ||
| − | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Dynów |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Użytkownik=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | ||
Wersja z 10:52, 4 mar 2022
<<< 2WLs50
2WLs50 2308
Stan: sprawna
Rok produkcji
1974
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
2Wls50-2308 "Pszczółka"
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Dynów
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Andoria S324
Użytkownik
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
| KWK „Julian” | 1974 | - | 2021 |
| Bytom Karb Wąskotorowy | 2021 | - | 2022 luty |
| Krośniewice | 2022 luty | - | 2022 marzec |
| Dynów | 2022 Marzec | - | Nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1974 | - | nadal |
Oznaczenie
| 2308 | 1974 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Wersja M1
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła