Tabor:Lw-02060: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=1680
 
|Numer=1680
 
|Rok produkcji=1965
 
|Rok produkcji=1965
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1680
+
|Ostatnie oznaczenie=2WLs50-1680
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni typ silnika=SW266/L1
 
|Ostatni typ silnika=SW266/L1

Wersja z 22:08, 23 kwi 2022


<<< 2WLs50

2WLs50 1680

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1965

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

2WLs50-1680

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Dynów

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

SW266/L1

Kolej

Przeworska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Właściciel

Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Moszczenica" 1965 - 2022
Dynów 2022 - Nadal

Rozstaw

750 mm 1965 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1680 1965 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Wersja zmodernizowana do poziomu M3. Kopalnia „Moszczenica” po likwidacji została wchłonięta przez kopalnie KWK „Jas-Mos” wraz z lokomotywami. Aktualnie kopalnia nazywa się „Jastrzębie-Bzie”. Rok modernizacji 1996. Numer modernizacji 60.

Galeria

Źródła