Tabor:Lw-00074: Różnice pomiędzy wersjami
(Parę poprawek niektórych niezgadzających się informacji) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Branice |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | + | |Właściciel=Brak danych | |
− | |Właściciel= | ||
− | |||
|Uwagi=Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: | |Uwagi=Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: | ||
-Kolor szary zamiast zielonego, | -Kolor szary zamiast zielonego, | ||
Linia 26: | Linia 24: | ||
-szara buda lokomotywy | -szara buda lokomotywy | ||
-wiazary i koła czerwone z białymi bandażami | -wiazary i koła czerwone z białymi bandażami | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Konradów"|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Branice"|b/d|2021 | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Konradów"|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Branice"|b/d|2021}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Wls40-568|1957|Nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Wls40-568|1957|Nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} | ||
}} | }} |
Wersja z 16:46, 21 sie 2022
<<< WLs40
WLs40 568
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1957
Producent
ZNTK Poznań
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2012
Aktualne oznaczenie
WLs40-568
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia Branice
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Właściciel
Brak danych
Stacjonowanie
Cegielnia "Konradów" | b/d | - | b/d |
Cegielnia "Branice" | b/d | - | 2021 |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | nadal |
Oznaczenie
Wls40-568 | 1957 | - | Nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: -Kolor szary zamiast zielonego, -Boki płaszczatek i czołownice na żółto, -Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), -Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.
Szczegółowy opis i uwagi
(nagranie z 2011r.) https://www.youtube.com/watch?v=XBcw-GanJy4 Lokomotywa zostanie odrestaurowana do stanu sprawnego, pomalowana w barwy, które dostała w cegielni "Branice" tzn: -żółta czołownica i boki płaszczatek -szara buda lokomotywy -wiazary i koła czerwone z białymi bandażami
Galeria
Źródła