Tabor:Lw-02295: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=1429 |Rok produkcji=1962 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1429...") |
(ulepszenia i uzup.) |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Miedzi "Głogów I" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Uwagi=Numer zakładowy 9. Zmodernizowana w | + | |Użytkownik=Huta Miedzi "Głogów I" |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"| | + | |Właściciel=KGHM Polska Miedź SA |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Uwagi=Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 |
+ | |Opis=Numer zakładowy 9 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1<ref>[[Biblioteka:A-01276|"Świat Kolei" nr 10/2004, s. 37]]</ref>. Kolor czerwony. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|b/d|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Głogów I"|1971?}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1962|b/d}}{{Lw oznaczenie|9|1971?}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 11:37, 9 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 1429
Stan: nieznany
Rok produkcji
1962
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1429
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Głogów I"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Huta Miedzi "Głogów I"
Właściciel
KGHM Polska Miedź SA
Stacjonowanie
b/d | 1962 | - | b/d |
Huta Miedzi "Głogów I" | 1971? | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1962 | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | 1962 | - | b/d |
9 | 1971? | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1
Szczegółowy opis i uwagi
Numer zakładowy 9 w Hucie Miedzi "Głogów I" (uruchomionej w 1971). W latach 90. zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko do standardu WLs50M1[1]. Kolor czerwony.