Tabor:Lw-01410: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(drobne ulepsz.) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Zielonka" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Zielonka" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Opis=Według B. Pokropińskiego, odbiorcą była Kopalnia Torfu "Skowronki" w Karaskach<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 164</ref>. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Zielonka"|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Zielonka"|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2260|1973|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2260|1973|b/d}} |
Aktualna wersja na dzień 12:59, 10 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 2260
Stan: nieznany
Rok produkcji
1973
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2260
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Zielonka"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Zielonka" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1973 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-2260 | 1973 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według B. Pokropińskiego, odbiorcą była Kopalnia Torfu "Skowronki" w Karaskach[1].
- Michał Zajfert. Cegielnie. „Stalowe Szlaki”. 1/2/3. 1, s. 7, 04 1990. Warszawa: Klub Miłośników Kolei przy Technikum Kolejowym. (Biblioteka:A-04414).