Tabor:Lw-03016: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 13: Linia 13:
 
|Właściciel=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
 
|Właściciel=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
|Uwagi=Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się  w wagonie i dźwignie dla pługu czołowego.
+
|Uwagi=Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się  w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.
 
|Opis=Przywieziony do Bytomia w 1969 roku i zadysponowany do lokomotywowni Rudy.
 
|Opis=Przywieziony do Bytomia w 1969 roku i zadysponowany do lokomotywowni Rudy.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1963|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1963|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|nadal}}

Wersja z 15:31, 24 sty 2023


<<< Björke

Björke b/d

Stan: odstawiona

Pług Rudy.jpg

Rok produkcji

1963

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

00-00-932-3000-1

Aktualny rozstaw

785mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rudy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Brak silnika

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach

Użytkownik

Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach

Właściciel

Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach

Stacjonowanie

Krośniewice 1963 - 1969
Rudy 1969 - nadal

Rozstaw

785mm 1963 - nadal

Oznaczenie

00-00-932-3000-1 b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.

Szczegółowy opis i uwagi

Przywieziony do Bytomia w 1969 roku i zadysponowany do lokomotywowni Rudy.

Galeria

Źródła