Tabor:Lw-03016: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Właściciel=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | |Właściciel=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | ||
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach | ||
− | |Uwagi=Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i | + | |Uwagi=Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego. |
|Opis=Przywieziony do Bytomia w 1969 roku i zadysponowany do lokomotywowni Rudy. | |Opis=Przywieziony do Bytomia w 1969 roku i zadysponowany do lokomotywowni Rudy. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1963|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1963|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|nadal}} |
Wersja z 15:31, 24 sty 2023
<<< Björke
Björke b/d
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1963
Producent
WMD Krośniewice
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
00-00-932-3000-1
Aktualny rozstaw
785mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Brak silnika
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
Użytkownik
Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Właściciel
Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Stacjonowanie
Krośniewice | 1963 | - | 1969 |
Rudy | 1969 | - | nadal |
Rozstaw
785mm | 1963 | - | nadal |
Oznaczenie
00-00-932-3000-1 | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.
Szczegółowy opis i uwagi
Przywieziony do Bytomia w 1969 roku i zadysponowany do lokomotywowni Rudy.
Galeria
Źródła