Plik:Kol Elektr KG-Zp Ryc 10.jpg

Z Enkol
Wersja z dnia 16:10, 4 mar 2021 autorstwa Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Rozmiar pierwotny(1750 × 1000 pikseli, rozmiar pliku: 195 KB, typ MIME: image/jpeg)

Opis

Wykres utraty prędkości na wzniesieniu Poprzedni element Następny element Wykresy porównawcze czasów jazdy na szlaku dla różnych rodzajów trakcji
Tytuł     Porównanie czasów jazdy na szlaku Kraków – Zakopane przy trakcji parowej i elektrycznej
Opis     W formie wykresu słupkowego ukazano czasy jazdy na trasie Kraków – Zakopane trzech klas pociągów. Z wykresu znajdziemy oczywistą przewagę trakcji elektrycznej względem parowej. Ciekawostką jest podanie czasu 180 minut dla pociągu klasy Motorekspres prowadzonego trakcją parową, gdy na tej strasie prowadzono z powodzeniem próby wykorzystania spalinowych wagonów trakcyjnych w tym słynnego wagonu Lux-Torpeda. Zatem można przypuszczać, że dla tego typu połączeń wskazanie trakcji parowej jest omyłką.
Pochodzenie     Strona 47 z książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku
Źródło     Ze zbiorów Jacka Fink-Finowickiego


Licencja

Public domain Plik ten jest własnością publiczną, ponieważ prawa autorskie do niego wygasły.

Uwaga: w opisie grafiki należy podać źródło i datę publikacji i/lub datę śmierci autora.

Historia pliku

Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.

Data i czasMiniaturaWymiaryUżytkownikOpis
aktualny06:23, 22 sty 2021Miniatura wersji z 06:23, 22 sty 20211750 × 1000 (195 KB)Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje)Rycina ze strony 47 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku.

Poniższa strona korzysta z tego pliku:

Metadane