Plik:Kol Elektr KG-Zp Ryc 10.jpg
Wersja z dnia 16:10, 4 mar 2021 autorstwa Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje)
Rozmiar podglądu – 800 × 457 pikseli. Inne rozdzielczości: 320 × 183 pikseli | 1750 × 1000 pikseli.
Rozmiar pierwotny (1750 × 1000 pikseli, rozmiar pliku: 195 KB, typ MIME: image/jpeg)
Opis
Wykres utraty prędkości na wzniesieniu | Poprzedni element | Następny element | Wykresy porównawcze czasów jazdy na szlaku dla różnych rodzajów trakcji |
---|---|---|---|
Tytuł | Porównanie czasów jazdy na szlaku Kraków – Zakopane przy trakcji parowej i elektrycznej | ||
Opis | W formie wykresu słupkowego ukazano czasy jazdy na trasie Kraków – Zakopane trzech klas pociągów. Z wykresu znajdziemy oczywistą przewagę trakcji elektrycznej względem parowej. Ciekawostką jest podanie czasu 180 minut dla pociągu klasy Motorekspres prowadzonego trakcją parową, gdy na tej strasie prowadzono z powodzeniem próby wykorzystania spalinowych wagonów trakcyjnych w tym słynnego wagonu Lux-Torpeda. Zatem można przypuszczać, że dla tego typu połączeń wskazanie trakcji parowej jest omyłką. | ||
Pochodzenie | Strona 47 z książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku | ||
Źródło | Ze zbiorów Jacka Fink-Finowickiego |
Licencja
Plik ten jest własnością publiczną, ponieważ prawa autorskie do niego wygasły.
Uwaga: w opisie grafiki należy podać źródło i datę publikacji i/lub datę śmierci autora. |
Historia pliku
Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.
Data i czas | Miniatura | Wymiary | Użytkownik | Opis | |
---|---|---|---|---|---|
aktualny | 06:23, 22 sty 2021 | 1750 × 1000 (195 KB) | Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje) | Rycina ze strony 47 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku. |
Nie możesz nadpisać tego pliku.
Wykorzystanie pliku
Poniższa strona korzysta z tego pliku: