A20D-P nieznany

Z Enkol
Wersja z dnia 11:32, 22 lis 2017 autorstwa Kn31 (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=nieznany |Rok produkcji=1986 |Stan=Wrak |Rok odstawienia=2004 |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226 |Ostatni rozstaw=nieznany |Ostatnie...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania


<<< A20D-P

A20D-P nieznany

Stan: wrak

Rok produkcji

1986


Stan

Wrak

Rok odstawienia

2004

Aktualne oznaczenie

MBxd2-226

Aktualny rozstaw

nieznany

Aktualne miejsce stacjonowania

Crişcior (Rumunia)

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

CFI Crişcior

Użytkownik

-

Właściciel

CFI Crişcior

Stacjonowanie

Opalenica Wąskotorowa 1986 - 1996
Śmigiel 1996 - 2003
Środa Wielkopolska Wąskotorowa 2003 - 2004
Crişcior (Rumunia) 2004 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - ?

Oznaczenie

MBxd2-226 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.

Szczegółowy opis i uwagi

Sprzedany w 2004 roku do Rumunii, gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.

Galeria

Źródła