Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- WLs150 7075 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 4 *W latach 1987 - 1994 (podczas pracy na terenie KWK "Rokitnica") lokomotywa była własnością Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze) )
- WLs150 7649 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 5 *W Hucie Florian nr zakładowy 2 *W Hucie Zygmunt nr zakładowy 3 )
- WLs180 5 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 6 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4 *W Tabor Dębica podczas remontu przywrócono fabryczną numerację pozostawiając nazwę „Laleczka” która otrzymała w KWK Kazimierz-Juliusz )
- WLs180 6 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 7 *W cementowni Groszowiwce nr zakładowy 6 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 6 )
- WLs180 11 + ( *W Hucie Pokój nr zakładowy 9 *W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 5 )
- GLs25 ? + ( *W cegielni kolor granatowy. *Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy. )
- Ls600 - + ( *Wersja wąska. *Kolor żółto-czarny. )
- Ls40 5229 + (-Zmodyfikowany został pulpit: dodano lamki sygnalizujące ustawienie świateł kierunkowych, nowy przycisk do rozruchu lokomotywy, przycisk na Klakson. -Klakson elektryczny.)
- DL6 2143 + (04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż))
- LDH45 22901 + (08.09.1976 wyeksportowana do CSRR)
- LDH125 21940 + (18.01.1974 wysłana do CS Resita)
- 409Da 333 + (706 452 (409Da-333 ZASTAL 333/1976) Brno-Dolní ex Vitana Prostějov 15-10-10)
- L30H 23383 + (Barwa pomarańczowa)
- LDH45 25394 + (Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy))
- WLs150 7616 + (Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi.)
- L45H 23125 + (Bordowa)
- L45H 25236? + (Bordowa z białym paskiem)
- L45H 24793 + (Bordowa z szerokim białym pasem u podstawy pudła)
- L45H 24327 + (Bordowa z żółtym pasem)
- Ls60 5944 + (Brak oznaczenia na budce, przebudowana na zasilanie elektryczne, kablowe.)
- L45H 20567 + (Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372)
- A20D-P 25193 + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.)
- A20D-P 25119 + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
- A20D-P 25195 + (Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.)
- A20D-P 25118 + (Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione.)
- L45H 24851 + (Błedny nr fabr. 20853)
- WLs50 2084 + (Błędna albo data budowy, albo numer fabryczny. Powinien być rok produkcji 1970.)
- L45H 21273 + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-283)
- L45H 20729 + (Błędnie oznaczona jako Lxd2-297)
- A20D-P ?(228) + (Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL.)
- L45H 24077 + (Cała czarna, bez pasków)
- WLs50 1954 + (Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa)
- WLs40 286 + (Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730)
- WLs40 137 + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5)
- WLs40 773 + (Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 2, w 1999 r. pomalowana na czerwono-żółto, numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 171-730, silnik z 1972 roku "Made in Poland" (dane z silnika))
- WLs50 1925 + (Cegielnia "Ostrów" k. Piotrkowa Trybunalskiego)
- WLs50 1930 + (Cegielnie Obra i Rostarzewo posiadały jedną, wspólną kolej wąskotorową.)
- A20D-P ?(225) + (Charakterystyczne biało-niebieskie barwy.)
- A20D-P ?(222) + (Charakterystyczne biało-zielone malowanie.)
- A20D-P ?(220) + (Charakterystyczne żółto-czerwone barwy.)
- Gospodarczy ?(GKP 2) + (Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.)
- L35H 20541 + (Czarna)
- WLs150 7639 + (Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części.)
- Pw53 3996 + (Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.)
- WLs40 885 + (Dane na temat stanu i stacjonowania wg. stanu na dzień 8 marca 2016)
- WLs40 1159 + (Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.)
- WLs180 36 + (Data ponownego przybycia do Rud przypuszczalna)
- WLs40 NN + (Data złomowania orientacyjna)
- L45H 21269 + (Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami)
- WLs40 437 + (Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
- Wmc nieznany + (Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym)