Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- 409Da 824/147 + (Malowanie niebiesko-czerwone.)
- 409Da 704/28 + (Malowanie niebiesko-pomarańczowe.)
- WLs150 7626 + (Malowanie oliwkowe z czerwonymi czołownicami (od 2017))
- Ls150 Nieznany + (Malowanie oliwkowe.)
- 401Da Nieznany + (Malowanie pomarańczowe.)
- 409Da 610 + (Malowanie pomarańczowo-granatowe z zielonymi i żółtymi elementami.)
- 409Da 494 + (Malowanie pomarańczowo-zielono-czerwono-czarne z żółtymi elementami.)
- 409Da 498 + (Malowanie różowo-pomarańczowe.)
- 409Da 169 + (Malowanie srebrno-czerwone. Nosi imię Oleńka.)
- Ls60 322 + (Malowanie srebrno-czerwono-pomarańczowe.)
- 409Da 655 + (Malowanie szare z czerwonymi elementami.)
- 401Da nieznany + (Malowanie szaro-pomarańczowo-piaskowe.)
- Ls300 nieznany + (Malowanie zielone z pomarańczowym pasem.)
- WLs150 7637 + (Malowanie zielone z pomarańczowymi czołownicami, pasami i "V" na ścianach czołowych)
- Ls150 6177 + (Malowanie zielone, wcześniej żółte. Lokomotywa posiada silnik 14H6 o mocy 180 KM.)
- Ls150 - + (Malowanie zielone.)
- 409Da 840/163 + (Malowanie zielono-biało-szare.)
- 409Da 613 + (Malowanie żółte z niebieskim paskiem.)
- L45H 24842 + (Montaż webasto sterowanego z kabiny maszynisty.)
- WLs40 1318 + (Możliwa pomyłka z 1378)
- 2WLs50 1808 + (Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm)
- Ls300 3532 + (NG 2016.11.10 KSK Wrocław)
- 409Da 490 + (Na czele widnieje imię "Tomek")
- L45H 21873 + (Na dole niebieska, na górze niebieskoszara z białym pasem rozdzielającym)
- L45H 22188 + (Na dole niebieska, na górze szaroniebieska, z białym pasem rozdzielającym)
- WLs40 338 + (Naprawa główna w roku 2014.)
- 409Da 026 + (Naprawa główna: Lok-Tor 4.02.2017r.)
- WLs50 2230 + (Napęd łańcuchowy, zakryty fartuchami. Kolor zielony z żółtym podwójnym V z przodu, wysoki komin. Na zewnątrz tabliczka z nr 1658.)
- WLs50 1847 + (Napęd łańcuchowy, zakryty fartuchami. Zielona z czerwonym czołem z żółtymi pasami w formie podwójnego V. Dodatkowe daszki z przodu i tyłu budki i wysoki komin.)
- L18H 24857 + (Nazwa własna "Cristina"; kolor żółty,)
- L18H 24828 + (Nazwa własna "Ecaterina"; kolor żółty, obecnie niebieski)
- 409Da 024 + (Nazwa własna "TOLA", kolor niebieski)
- L45H 21258 + (Niebieska z białym pasem)
- 401Da 9483 + (Niebieskie malowanie nadwozia.)
- L45H 24843 + (Niebieskie malowanie, reflektory halogenowe.)
- WLp50 04 + (Niebieskie malowanie.)
- WLs40 1465 + (Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.)
- Wddxh b/d + (Nietypowy pomost hamulcowy, brak daszku nad jednym stopniem oraz dodatkowa poręcz na ścianie czołowej)
- WLs50 1901 + (Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana.)
- WLs150 7648 + (Nr zakładowy 11)
- WLs150 7650 + (Nr zakładowy 8)
- A20D-P ?(226) + (Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.)
- WLs75 Nieznany + (Numer fabryczny i rok produkcji nieznane)
- WLs75 Nieznany + (Numer fabryczny nieznany)
- WLs75 Nieznany + (Numer fabryczny nieznany)
- L30H 24599 + (Numer na podstawie listy fabrycznej FAUR. Lokomotywa została wysłana z zakładów w Bukareszcie 14.08.82)
- Wmc 8 + (Numer podmieniony z Wmc 029 i wzajemnie)
- WLs40 100 + (Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny)
- WLs150 5652 + (Numer zakładowy 1)
- WLs150 5659 + (Numer zakładowy 1)