Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- Ls40 4557 + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
- 409Da 439 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
- 409Da 517 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
- WLs40 1392 + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
- WLp50 001 + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
- Ls750H 6536 + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
- 401Da b/d + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
- L45H 22187 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 22186 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 21577 + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
- L45H 20859 + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
- GLs30 Nieznany 2 + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
- 409Da 483 + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
- 409Da 005 + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
- 409Da 138 + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
- WLs50 2068 + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
- WLs40 1418 + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
- WM5 238 + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
- WLs40 291 + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
- L45H 21275 + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
- WM5 nieznany + (Pomnik przed biurowcem PLK)
- WLs40 463 + (Pomnik w ZNTK Nowy Sącz)
- Ls40 5293 + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
- L45H 22166 + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
- 409Da 049 + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
- 409Da 07 + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
- GLs30 ?? + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
- WLs50 1378 + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
- 409Da 402 + (Prawdopodobnie błędny numer.)
- WLs40 1053 + (Prawdopodobnie lokomotywa 1053 nie istniała w Płocicznie - błędnie odczytany numer 1658)
- WLs150 7077 + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
- WLs150 6839 + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
- 802S 01 + (Prototyp)
- 1Aw/M 1 + (Prototyp)
- A20D-P 24979 + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- A20D-P 24962 + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- 401D 001 + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
- A20D-P 25071 + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- A20D-P ?(223) + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- WWM5 nieznany + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
- L45H 20849 + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
- W1E 372 + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
- 409Da 369 + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal)
- L45H 20858 + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
- 2WLs50 1772 + (Przekuta na 750mm.)
- A20D-P 25072 + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
- A20D-P 25073 + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
- WLs40 649 + (Przeznaczona na częsci)
- WLs50 2255 + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)