Przesłane przez Jacek Fink-Finowicki
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Na tej stronie specjalnej prezentowane są wszystkie przesłane pliki.
| Data | Nazwa | Miniatura | Wielkość | Opis | Wersje |
|---|---|---|---|---|---|
| 06:18, 22 sty 2021 | Kol Elektr KG-Zp Ryc 05.jpg (plik) | 290 KB | Rycina ze strony 23 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku. | 1 | |
| 05:55, 22 sty 2021 | Kol Elektr KG-Zp Ryc 04.jpg (plik) | 519 KB | Rycina ze strony 19 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku. Wykres przedstawia zmiany liczby gości Zakopanego na przestrzeni lat 1918-1938 | 1 | |
| 05:53, 22 sty 2021 | Kol Elektr KG-Zp Ryc 03.jpg (plik) | 356 KB | Rycina ze strony 16 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku. | 1 | |
| 05:51, 22 sty 2021 | Kol Elektr KG-Zp Ryc 02.jpg (plik) | 365 KB | Rycina ze strony 13 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku. Ilustracja przedstawia obszary turystyczne oraz ich zaplecza wskazując na przewidywane kierunki podróży | 1 | |
| 05:47, 22 sty 2021 | Kol Elektr KG-Zp Ryc 01.jpg (plik) | 298 KB | Rycina ze strony 8 książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku. Identyczna rycina znajduje się na 34 numerowanej stronie tej książki | 1 | |
| 01:32, 6 cze 2020 | Klamra6G.gif (plik) | 983 bajtów | Klamerka6 Do góry == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 | |
| 23:44, 5 cze 2020 | Klamra10.gif (plik) | 1 KB | Klamerka10 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 | |
| 23:44, 5 cze 2020 | Klamra9.gif (plik) | 1 KB | Klamerka9 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 | |
| 23:43, 5 cze 2020 | Klamra8.gif (plik) | 1 KB | Klamerka8 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 | |
| 23:43, 5 cze 2020 | Klamra7.gif (plik) | ![]() |
1 KB | Klamerka7 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:43, 5 cze 2020 | Klamra5L.gif (plik) | ![]() |
998 bajtów | Klamerka5Lewa == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:42, 5 cze 2020 | Klamra4L.gif (plik) | ![]() |
963 bajtów | Klamerka4Lewa == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:42, 5 cze 2020 | Klamra3L.gif (plik) | ![]() |
932 bajtów | Klamerka3Lewa == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:41, 5 cze 2020 | Klamra6.gif (plik) | ![]() |
1022 bajtów | Klamerka6 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:38, 5 cze 2020 | Klamra2L.gif (plik) | ![]() |
898 bajtów | Klamerka2Lewa == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:37, 5 cze 2020 | Klamra5.gif (plik) | ![]() |
998 bajtów | Klamerka5 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:37, 5 cze 2020 | Klamra4.gif (plik) | ![]() |
959 bajtów | Klamerka4 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:36, 5 cze 2020 | Klamra3.gif (plik) | ![]() |
936 bajtów | Klamerka3 == Licencja == {{PD-trivial}} | 1 |
| 23:35, 5 cze 2020 | Klamra2.gif (plik) | ![]() |
897 bajtów | Klamerka2 | 1 |
| 10:18, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tab7-Warszawa.jpg (plik) | 2,69 MB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Tab. VI - Londyn |Str_nast = |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wydawca = Drukarnia Rubieszewskiego i... | 1 | |
| 10:16, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tab6-Londyn.jpg (plik) | 1,43 MB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Tab. I - Paryż |Str_nast = Tab. VII - Warszawa |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi... | 1 | |
| 10:14, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tab5-Paryż.jpg (plik) | 1,33 MB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Tab. IV - Wiedeń |Str_nast = Tab. VI - Londyn |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi że... | 1 | |
| 10:11, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tab4-Wiedeń.jpg (plik) | 698 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Tab. III - Hamburg |Str_nast = Tab. V - Paryż |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi że... | 1 | |
| 10:10, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tab3-Hamburg.jpg (plik) | 635 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Tab. II - Berlin |Str_nast = Tab. IV - Wiedeń |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi że... | 1 | |
| 10:08, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tab2-Berlin.jpg (plik) | 744 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Tab. I - Warszawa |Str_nast = Tab. III - Hamburg |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi... | 1 | |
| 10:07, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tab1-Warszawa.jpg (plik) | 653 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Rys. 9 |Str_nast = Tab. II - Berlin |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi żelazne w dużych mia... | 1 | |
| 10:04, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Rys9.jpg (plik) | 836 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Rys. 8 |Str_nast = Tab. I - Warszawa |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi żelazne w dużych... | 1 | |
| 10:02, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Rys8.jpg (plik) | 223 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Rys. 7 |Str_nast = Rys. 9 |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wydawca... | 1 | |
| 10:00, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Rys7.jpg (plik) | 227 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Rys. 6 |Str_nast = Rys. 8 |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wydawca... | 1 | |
| 09:58, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Rys6.jpg (plik) | 403 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Rys. 5 |Str_nast = Rys. 7 |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wydawca... | 1 | |
| 09:56, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Rys5.jpg (plik) | 414 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Rys. 4 - Chicago |Str_nast = Rys. 6 |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi żelazne w dużych mi... | 1 | |
| 09:53, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Rys4-Chicago.jpg (plik) | 426 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Rys. 3 |Str_nast = Rys. 5 |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wydawca... | 1 | |
| 09:48, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Rys3.jpg (plik) | 387 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Londyn |Str_nast = Ryr. 4 - Chicago |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi żelazne w dużych... | 1 | |
| 09:46, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Londyn.jpg (plik) | 672 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Bruksela |Str_nast = Rys. 3 |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wy... | 1 | |
| 09:42, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Bruksela.jpg (plik) | 145 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Paryż |Str_nast = Londyn |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wyda... | 1 | |
| 09:39, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Paryż.jpg (plik) | 467 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = Tytułowa |Str_nast = Bruksela |Autor = |Tytuł = [[Archiwum:Drogi żelazne w dużych miastach (1904)|Drogi żelazne w dużych miasta... | 1 | |
| 09:35, 4 cze 2020 | 1904 DrogiŻelaznewDM Tytułowa.jpg (plik) | 971 KB | {{Opis_Str_Wyd |Str_popr = |Str_nast = Paryż |Autor = |Tytuł = Drogi żelazne w dużych miastach |Wydawca = Drukarnia Rubieszewskiego i Wrotnowskiego,... | 1 | |
| 08:29, 18 maj 2020 | UE R107 Z04 R19.jpg (plik) | 27 KB | Regulamin nr 107 EKG ONZ - Załącznik 4 - Rysunek 19: Dopuszczalne naruszenie przez nadkole wychodzące poza pionową oś symetrii bocznego siedzenia (wymiary w mm) | 1 | |
| 08:28, 18 maj 2020 | UE R107 Z04 R18.jpg (plik) | 23 KB | Regulamin nr 107 EKG ONZ - Załącznik 4 - Rysunek 18: Dopuszczalne naruszenie przez nadkole niewychodzące poza pionową oś symetrii bocznego siedzenia | 1 | |
| 08:27, 18 maj 2020 | UE R107 Z04 R12a.jpg (plik) | 18 KB | Regulamin nr 107 EKG ONZ - Załącznik 4 - Rysunek 12a: Odstępy między siedzeniami | 1 | |
| 08:26, 18 maj 2020 | UE R107 Z04 R11b.jpg (plik) | 33 KB | Regulamin nr 107 EKG ONZ - Załącznik 4 - Rysunek 11b: Przestrzeń na stopy pasażerów siedzących za siedzeniem lub na siedzeniu skierowanym w stronę przejścia | 1 | |
| 08:25, 18 maj 2020 | UE R107 Z04 R11a.jpg (plik) | 13 KB | Regulamin nr 107 EKG ONZ - Załącznik 4 - Rysunek 11a: Głębokość i wysokość poduszki siedzenia | 1 | |
| 08:24, 18 maj 2020 | UE R107 Z04 R09.jpg (plik) | 45 KB | Regulamin nr 107 EKG ONZ - Załącznik 4 - Rysunek 9: Szerokość siedzeń dla pasażerów | 1 | |
| 04:19, 18 maj 2020 | TSI PRM H4.JPG (plik) | 70 KB | Siedzenia uprzywilejowane zwrócone do siebie ze złożonym stolikiem | 1 | |
| 04:18, 18 maj 2020 | TSI PRM H3.JPG (plik) | 69 KB | Siedzenia uprzywilejowane zwrócone do siebie | 1 | |
| 04:18, 18 maj 2020 | TSI PRM H2.JPG (plik) | 64 KB | Siedzenia uprzywilejowane ustawione w jednym kierunku | 1 | |
| 04:17, 18 maj 2020 | TSI PRM H1.JPG (plik) | 85 KB | Wolna przestrzeń nad siedzeniem uprzywilejowanym | 1 | |
| 00:24, 30 kwi 2020 | PythonH 05.gif (plik) | 34 KB | 1 | ||
| 00:23, 30 kwi 2020 | PythonH 04.gif (plik) | 122 KB | 1 | ||
| 00:23, 30 kwi 2020 | PythonH 03.gif (plik) | 44 KB | 1 |









