Atrybut:Lw uwagi

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

To jest właściwość typu Tekst.

Wyświetlanie 20 stron przy użyciu tej właściwości.
L
Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm  +
https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=10672  +
Lokomotywa posiadała niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Wycofana z eksploatacji około 2014 roku, po zatarciu się silnika.  +
Malowanie groszkowe.  +
Lokomotywa posiada cięgła opuszczane z kabiny maszynisy, służące do zaczepiania o hak cięgłowy innego taboru, w celu pominięcia użycia sprzęgu śrubowego.  +
*Wersja wąska. *Kolor żółto-czarny.   +
Kolor żółto-czarny.  +
Egzemplarz prototypowy.  +
Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm  +
M
Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.  +
P
Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.  +
Lokomotywa z terminem rewizji do października 2023, ostatnie kursy wykonała 24.09.2023, obecnie oczekuje naprawy głównej kotła.  +
Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej.  +
Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.  +
Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania  +
T
Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR  +
Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy.  +
Tw9-8 (T40, Schwartzkopf)  +
V
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 2  +