Atrybut:Lw uwagi
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
To jest właściwość typu Tekst.
W
Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny +
Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie +
Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697. +
Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż. +
Numer zakładowy 3 +
Możliwa pomyłka z 1378 +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5 +
Oznaczenie zakładowe "Ls1" +
Numer zakładowy 4 +
Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę. +
Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona. +
Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny. +
Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968. +
Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730 +