Atrybut:Lw uwagi

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

To jest właściwość typu Tekst.

Wyświetlanie 20 stron przy użyciu tej właściwości.
W
W Hucie Pokój nr zakładowy 8  +
Lokomotywa prototypowa.  +
Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny  +
Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny  +
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 2  +
Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie  +
Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.  +
Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.  +
Numer zakładowy 3  +
Możliwa pomyłka z 1378  +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5  +
Oznaczenie zakładowe "Ls1"  +
Numer zakładowy 4  +
Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.  +
Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.  +
Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.  +
Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.  +
Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730  +
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad okapotowaniem silnika. *Numer silnika 8213.   +