Tabor:Lw-00121
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| L45H 20731 | |
| Rok produkcji | 1968 |
| Stan | sprzedany za granicę
|
| Obecne oznaczenie | ??? |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Turcja |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Caterpilar 3412 |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750 mm | 1968
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Karczmiska | 1968-1971 |
| Przeworsk Wąsk. | 1971-1986 |
| Karczmiska | 1986-1995 |
| Cukrownia Tuczno | 1995-2003 |
| Ciernohronska Zeleznica, Słowacja | 2003-2004 |
| Chemins de Fer de la Corse, Korsyka | 2004 - ??? |
| Turcja (?) | ???
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-285 | 1968-2004 |
| CFG 60009 | 2004 - ???
|
| ' | |
W roku 2004 lokomotywa została sprzedana za granicę i zmodernizowana. Odbiorcą były Koleje Korsykańskie, a pośrednikiem firma Interlok[1]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[2], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[1].
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja[3] Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
Przypisy
- ↑ 1,0 1,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/