Tabor:Lw-00121
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
L45H 20731 | |
Rok produkcji | 1968 |
Stan | sprzedany za granicę
|
Obecne oznaczenie | ??? |
Miejsce obecnego stacjonowania | Turcja |
Obecny (ostatni) typ silnika | Caterpilar 3412 |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1968
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Karczmiska | 1968-1971 |
Przeworsk Wąsk. | 1971-1986 |
Karczmiska | 1986-1995 |
Cukrownia Tuczno | 1995-2003 |
Ciernohronska Zeleznica, Słowacja | 2003-2004 |
Chemins de Fer de la Corse, Korsyka | 2004 - ??? |
Turcja (?) | ???
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-285 | 1968-2004 |
CFG 60009 | 2004 - ???
|
' |
W roku 2004 lokomotywa została sprzedana za granicę i zmodernizowana. Odbiorcą były Koleje Korsykańskie, a pośrednikiem firma Interlok[1]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[2], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[1].
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja[3] Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
Przypisy
- ↑ 1,0 1,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/