Parowozownia Skierniewice
Wersja z dnia 20:27, 8 mar 2020 autorstwa Marek Szymański (dyskusja | edycje)
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Köf II/nieznany | 1944 | Eksponat | 1435 mm | Nieznany | Ls150 | Parowozownia Skierniewice | Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego |
Ls40/4544 | 1956 | Sprawna | 1435 mm | S324HL | Ls40-4544 | Parowozownia Skierniewice | |
Ls40/4572 | 1956 | Sprawna | 1435 mm | S324HL | Ls40-4572 | Parowozownia Skierniewice | |
WM5/872 | 1964 | Sprawna | 1435 mm | S323 | WM5-872 | Parowozownia Skierniewice | |
409D/01 | 1967 | Sprawna | 1435 mm | 14H6 | 409D-01 | Parowozownia Skierniewice | Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6 |
Ls60/143 | 1967 | Sprawna | 1435 mm | S324HL | Ls60-143 | Parowozownia Skierniewice | |
Ls60/336 | 1970 | Eksponat | 1435 mm | S324HL | Ls60-336 | Parowozownia Skierniewice | Uszkodzony silnik |
SR71/04 | 1975 | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | SR71-04 | Parowozownia Skierniewice | |
409Da/734 | 1981 | Sprawna | 1435 mm | 14H6 | 409Da-734 | Parowozownia Skierniewice |
[Muzea, skanseny i kolekcje taboru kolejowego w Polsce]