Edytujesz 102E
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 29: | Linia 29: | ||
|system_hamulca = Oerlikon | |system_hamulca = Oerlikon | ||
|system_ogrzewania = elektryczny | |system_ogrzewania = elektryczny | ||
− | |uwagi = | + | |uwagi = założona prędkość eksploatacyjna 160 km/h została zaniżona do wartości 140 km/h, a obecnie do 130 km/h. |
}} | }} | ||
{{Rozbuduj}} | {{Rozbuduj}} | ||
Linia 50: | Linia 50: | ||
− | W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana | + | W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana "świnią" ze względu na kolor fabrycznego malowania, lub "denaturatem" od koloru dawnego malowania spółki PKP InterCity. |
− | |||
− | |||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
[[Kategoria:Lokomotywy elektryczne PKP]] | [[Kategoria:Lokomotywy elektryczne PKP]] | ||
[[Kategoria:Normalnotorowe lokomotywy elektryczne]] | [[Kategoria:Normalnotorowe lokomotywy elektryczne]] |