Edytujesz Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
= Wprowadzenie = | = Wprowadzenie = | ||
Linia 34: | Linia 26: | ||
* Najmniejszy wykazany promień łuku, wynoszący 25 m znajdował się między Bytkowem a torami zdawczo-odbiorczymi Haldex Michał. | * Najmniejszy wykazany promień łuku, wynoszący 25 m znajdował się między Bytkowem a torami zdawczo-odbiorczymi Haldex Michał. | ||
* Największe pochylenie na długości mniejszej niż 100 m, które wynosiło 44‰ znajdowało się w kierunku nieparzystym między Witczakiem i Bytomiem Rozbarkiem. | * Największe pochylenie na długości mniejszej niż 100 m, które wynosiło 44‰ znajdowało się w kierunku nieparzystym między Witczakiem i Bytomiem Rozbarkiem. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
{{clear}} | {{clear}} | ||
--------- | --------- | ||
Linia 135: | Linia 120: | ||
= Dodatkowe dokumenty = | = Dodatkowe dokumenty = | ||
− | Integralną częścią dodatku do rozkładu jazdy jest schemat sieci GKW zamieszczony na górze niniejszego artykułu. Pochodzi on z drugiego egzemplarza ''Dodatku''. Ponadto, pomiędzy kartkami dwóch z trzech egzemplarzy zachowały się notatki sporządzone m. in. na odwrotach różnych formularzy stosowanych na | + | Integralną częścią dodatku do rozkładu jazdy jest schemat sieci GKW zamieszczony na górze niniejszego artykułu. Pochodzi on z drugiego egzemplarza ''Dodatku''. Ponadto, pomiędzy kartkami dwóch z trzech egzemplarzy zachowały się notatki sporządzone m. in. na odwrotach różnych formularzy stosowanych na kole. Jednym z nich jest pusty wykaz zdawczy, a dwa kolejne to wypełnione raporty z jazdy z 1989 roku dotyczące pociągów gospodarczych z Warsztatów do Maciejkowic. Poza tym, dawny użytkownik dodatku na niewielkim kawałku papieru zanotował kilka numerów telefonów, w tym telefon domowy ówczesnego naczelnika Zarządu Kolei Dojazdowych w Bytomiu. |
− | . | ||
Linia 163: | Linia 147: | ||
</hovergallery> | </hovergallery> | ||
− | + | [[Kategoria:Teczki do opracowania]] | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | [[Kategoria:Teczki | ||
− | |||
− |