Edytujesz Archiwum:Służbowy Rozkład Jazdy Górnośląskich Kolei Wąskotorowych (1959)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 118: | Linia 118: | ||
W tej części umieszczono 17 tablic, zawierających głównie warunki techniczno-ruchowe linii. | W tej części umieszczono 17 tablic, zawierających głównie warunki techniczno-ruchowe linii. | ||
− | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:Gkw-rozklad-1959-001.jpg|tablica 1 | Plik:Gkw-rozklad-1959-001.jpg|tablica 1 | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-002.jpg|tablica 1 | Plik:Gkw-rozklad-1959-002.jpg|tablica 1 | ||
Linia 136: | Linia 133: | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-013.jpg|tablice 15, 16 | Plik:Gkw-rozklad-1959-013.jpg|tablice 15, 16 | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-014.jpg|tablice 16, 17 | Plik:Gkw-rozklad-1959-014.jpg|tablice 16, 17 | ||
− | </ | + | </gallery> |
'''Tablica 1.''' Objaśnienia znaków i skrótów używanych w służbowym rozkładzie jazdy | '''Tablica 1.''' Objaśnienia znaków i skrótów używanych w służbowym rozkładzie jazdy | ||
Linia 142: | Linia 139: | ||
'''Tablica 2.''' Wykaz ostrzeżeń stałych | '''Tablica 2.''' Wykaz ostrzeżeń stałych | ||
− | Zauważyć można, że główną przyczyną ograniczeń prędkości były promienie łuków. Pojawiały się również pojedyncze przypadki słabych konstrukcji obiektów mostowych, niedostatecznej widoczności oraz jeden przypadek podkopów | + | Zauważyć można, że główną przyczyną ograniczeń prędkości były promienie łuków. Pojawiały się również pojedyncze przypadki słabych konstrukcji obiektów mostowych, niedostatecznej widoczności oraz jeden przypadek podkopów górnicznych. |
'''Tablica 3.''' Wykaz odcinków i punktów niebezpiecznych ze względu na pożar, który może powstać od iskier parowozu lub niedopałków z popielnika | '''Tablica 3.''' Wykaz odcinków i punktów niebezpiecznych ze względu na pożar, który może powstać od iskier parowozu lub niedopałków z popielnika | ||
Linia 213: | Linia 210: | ||
=== Ruch pasażerski === | === Ruch pasażerski === | ||
− | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:Gkw-rozklad-1959-015.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-015.jpg | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-016.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-016.jpg | ||
Linia 227: | Linia 221: | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-023.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-023.jpg | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
Ruch pasażerski prowadzony był między Gliwicami Trynkiem a Markowicami Raciborskimi Wąsk. Zauważyć można, że zapewniał on dojazd i powrót z Gliwic zarówno uczącym się i pracującym w normalnym czasie pracy, jak i pracującym w systemie trójzmianowym (ze zmianami o 6.00, 14.00 i 22.00). | Ruch pasażerski prowadzony był między Gliwicami Trynkiem a Markowicami Raciborskimi Wąsk. Zauważyć można, że zapewniał on dojazd i powrót z Gliwic zarówno uczącym się i pracującym w normalnym czasie pracy, jak i pracującym w systemie trójzmianowym (ze zmianami o 6.00, 14.00 i 22.00). | ||
Linia 235: | Linia 229: | ||
=== Ruch towarowy === | === Ruch towarowy === | ||
− | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-025.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-025.jpg | ||
Linia 296: | Linia 287: | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-079.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-079.jpg | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
Sieć Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w 1959 roku podzielona była na 7 rejonów przewozów i prawdopodobnie była to największa liczba rejonów w historii. | Sieć Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w 1959 roku podzielona była na 7 rejonów przewozów i prawdopodobnie była to największa liczba rejonów w historii. | ||
Linia 376: | Linia 367: | ||
== Skorowidz pociągów i spis treści == | == Skorowidz pociągów i spis treści == | ||
− | + | <gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left"> | |
− | < | ||
− | |||
− | |||
Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-081.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-081.jpg | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-082.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-082.jpg | ||
Plik:Gkw-rozklad-1959-083.jpg | Plik:Gkw-rozklad-1959-083.jpg | ||
− | </ | + | </gallery> |
== Przypisy == | == Przypisy == |