Atrybut:Lw uwagi

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

To jest właściwość typu Tekst.

Wyświetlanie 100 stron przy użyciu tej właściwości.
B
sprowadzony z PKW Chorzów  +
sprowadzony z PKW Chorzów  +
Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.  +
D
04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż)  +
E
Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.  +
G
Kolor szary.  +
Kolor szary.  +
W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.  +
*W cegielni kolor granatowy. *Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.   +
Kolor brązowy.  +
Kolor szary; w 2002 roku była sprawna  +
Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku  +
Lokomotywa ma żółtą malaturę.  +
Kolor czarny z żółtym podwoziem.  +
Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni  +
Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.  +
Kolor zielono-pomarańczowy  +
Lokomotywa przeznaczona na sprzedaż, podwozie z budką bez silnika  +
Lokomotywa ma żółtą malaturę.  +
Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.  +
K
Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego  +
L
Nazwa własna "Ecaterina"; kolor żółty, obecnie niebieski  +
Nazwa własna "Cristina"; kolor żółty,  +
Sprzedana do Francji  +
Kolor niebieski  +
Barwa pomarańczowa  +
Kolor niebieski  +
Od 2017 imię "Rubinek"  +
Kolor czerwony  +
*Sprowadzona z Polski w sierpniu 1995 *Na tabliczce znamionowej rok produkcji 1979 *Kolor niebieski   +
Kolor niebieski  +
* Sprowadzona z Polski w lipcu 1993 * Kolor niebieski   +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski  +
Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe)  +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski  +
Kolor czerwony  +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Inteterlok *Na budce jedynie oznaczenie "Lyd2"   +
*Kolor zielony, niegdyś niebieski *W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 6   +
*Numer zakładowy 1 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 2 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 3 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 4 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 5 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 6 *Kolor czerwony   +
Kolor czerwony  +
* Numer zakładowy 6 * Kolor czerwony   +
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 7 * Kolor czerwony   +
* Numer zakładowy 8 * Kolor czerwony   +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5  +
Kolor czerwony  +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.  +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.  +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.  +
* Sprowadzona z Polski w sierpniu 1993 * Kolor niebieski, dawniej czerwony   +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski  +
*Kolor zielony *Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34   +
Kolor bordowy z kremowym pasem  +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok. * Według informacji z 2018 roku, sprawna.   +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.  +
Kolor brązowy  +
Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok. Dawniej kolor niebieski. Według http://www.internationalsteam.co.uk/trains/stkitts01.htm, odstawiona bez silnika.  +
Kolor niebieski  +
Kolor niebieski  +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 11  +
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 10 * Kolor czerwony   +
Kolor niebieski  +
* Kolor zielony * Od roku 1998 lokomotywa nosi imię Hercules * 26.01.2020 lokomotywa została przewieziona na złom przez nowego właściciela, który odkupił ją od Great Whipsnade Railway. Stała w Zoo 5 lat od momentu zakupu przez nowego właściciela, który następnie przewiózł ją do siebie. Wobec braku chętnych na zakup już zdezelowanej lokomotywy zezłomowana.   +
Kolor czerwony  +
Kolor zielony  +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
Numer na podstawie listy fabrycznej FAUR. Lokomotywa została wysłana z zakładów w Bukareszcie 14.08.82  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7  +
Czarna  +
Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372  +
Kolor bordowy z żółtym paskiem.  +
Kolor niebieski  +
Kolor niebieski  +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-297  +
Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357  +
Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na Kolej Grójecką dopiero w 1971 r.  +
Przekazana do cukrowni Targu Mures  +
Początkowo czerwona, obecnie czarna.  +
W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.  +
Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie  +
W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.  +
Niebieska z białym pasem  +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie  +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie  +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie  +
Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami  +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-283  +