Atrybut:Lw uwagi
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
To jest właściwość typu Tekst.
B
Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego. +
D
04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż) +
E
Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. +
G
Kolor szary. +
Kolor brązowy. +
Kolor szary; w 2002 roku była sprawna +
Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku +
Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy. +
Lokomotywa ma żółtą malaturę. +
Charakterystycznie wystający silnik z własną osią. +
K
Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego +
L
Nazwa własna "Ecaterina"; kolor żółty, obecnie niebieski +
Nazwa własna "Cristina"; kolor żółty, +
Sprzedana do Francji +
Kolor niebieski +
Barwa pomarańczowa +
Kolor niebieski +
Od 2017 imię "Rubinek" +
Kolor czerwony +
*Sprowadzona z Polski w sierpniu 1995
*Na tabliczce znamionowej rok produkcji 1979
*Kolor niebieski
+
Kolor niebieski +
* Sprowadzona z Polski w lipcu 1993
* Kolor niebieski
+
Kolor czerwony +
Kolor niebieski +
Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe) +
Kolor czerwony +
Kolor niebieski +
Kolor czerwony +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Inteterlok
*Na budce jedynie oznaczenie "Lyd2"
+
*Kolor zielony, niegdyś niebieski
*W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 6
+
*Numer zakładowy 1
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 2
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 3
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 4
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 5
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 6
*Kolor czerwony
+
Kolor czerwony +
* Numer zakładowy 6
* Kolor czerwony
+
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 7
* Kolor czerwony
+
* Numer zakładowy 8
* Kolor czerwony
+
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5 +
Kolor czerwony +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. +
* Sprowadzona z Polski w sierpniu 1993
* Kolor niebieski, dawniej czerwony
+
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
Kolor niebieski +
*Kolor zielony
*Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34
+
Kolor bordowy z kremowym pasem +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok.
* Według informacji z 2018 roku, sprawna.
+
Kolor czerwony +
Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte. +
Kolor brązowy +
Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok.
Dawniej kolor niebieski. Według http://www.internationalsteam.co.uk/trains/stkitts01.htm, odstawiona bez silnika. +
Kolor niebieski +
Kolor niebieski +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 11 +
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 10
* Kolor czerwony
+
Kolor niebieski +
* Kolor zielony
* Od roku 1998 lokomotywa nosi imię Hercules
* 26.01.2020 lokomotywa została przewieziona na złom przez nowego właściciela, który odkupił ją od Great Whipsnade Railway. Stała w Zoo 5 lat od momentu zakupu przez nowego właściciela, który następnie przewiózł ją do siebie. Wobec braku chętnych na zakup już zdezelowanej lokomotywy zezłomowana.
+
Kolor czerwony +
Kolor zielony +
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
Numer na podstawie listy fabrycznej FAUR. Lokomotywa została wysłana z zakładów w Bukareszcie 14.08.82 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7 +
Czarna +
Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 +
Kolor bordowy z żółtym paskiem. +
Kolor niebieski +
Kolor niebieski +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-297 +
Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357 +
Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na Kolej Grójecką dopiero w 1971 r. +
Przekazana do cukrowni Targu Mures +
Początkowo czerwona, obecnie czarna. +
W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG. +
Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie +
W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego. +
Niebieska z białym pasem +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie +
Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-283 +