Edytujesz Biblioteka:A-02075

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 3: Linia 3:
 
|Autor=Drzewiecki Tomasz
 
|Autor=Drzewiecki Tomasz
 
|Omówienie=Informacja o przywróceniu do ruchu parowozu Ol49-111. Parowóz w latach 2004-2005 przeszedł naprawę w Parowozowni Gniezno, a następnie został skierowany do pracy w Wolsztynie, gdzie zadebiutował 11 listopada 2005
 
|Omówienie=Informacja o przywróceniu do ruchu parowozu Ol49-111. Parowóz w latach 2004-2005 przeszedł naprawę w Parowozowni Gniezno, a następnie został skierowany do pracy w Wolsztynie, gdzie zadebiutował 11 listopada 2005
|Słowa kluczowe=Ol49, Ol49-111, parowozownia w Gnieźnie, Parowozownia Wolsztyn, Skansen w Wolsztynie, Zakład Taboru Poznań
+
|Słowa kluczowe=Ol49, Ol49-111, parowozownia w Gnieźnie, Parowozownia w Wolsztynie, Skansen w Wolsztynie, Zakład Taboru Poznań
 
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
 
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
 
|Rocznik=2006
 
|Rocznik=2006
 
|Numer=2006/01/22
 
|Numer=2006/01/22
|Strony= 07
+
|Strony=7
 
}}
 
}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)

Szablon użyty w tym artykule: