Edytujesz Biblioteka:A-03987
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Autor=Wiśniewski Krzysztof, Ciesielski Marek | |Autor=Wiśniewski Krzysztof, Ciesielski Marek | ||
|Omówienie=Informacje na temat bieżących wydarzeń w Parowozowni Wolsztyn, w tym o przywróceniu do ruchu parowozu Ok22-31 (naprawę sfinansował Howard Jones / The Wolsztyn Experience), Plandampfie planowanym przez The Wolsztyn Experience w maju i październiku 2004 (z Ty3-2 lub Tr5), pociągach specjalnych uruchamianych dla grup szkolnych oraz pociągach pospiesznych "Wolsztyn Experience" w roku 2004 | |Omówienie=Informacje na temat bieżących wydarzeń w Parowozowni Wolsztyn, w tym o przywróceniu do ruchu parowozu Ok22-31 (naprawę sfinansował Howard Jones / The Wolsztyn Experience), Plandampfie planowanym przez The Wolsztyn Experience w maju i październiku 2004 (z Ty3-2 lub Tr5), pociągach specjalnych uruchamianych dla grup szkolnych oraz pociągach pospiesznych "Wolsztyn Experience" w roku 2004 | ||
− | |Słowa kluczowe=Parowozownia | + | |Słowa kluczowe=Parowozownia w Wolsztynie, Skansen w Wolsztynie, The Wolsztyn Experience, pociągi dodatkowe, OK22, OK22-31, Tr5, Tr5-65, Ty3, Ty3-2, Plandampf |
|Czasopismo=Koleje Dawniej i Dziś | |Czasopismo=Koleje Dawniej i Dziś | ||
|Rocznik=2004 | |Rocznik=2004 |