Dyskusja:104E: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
Linia 17: Linia 17:
 
Proponuje przenieść ten artykuł pod nazwę '''[[104E]]'''(oznaczenie fabryczne, a nie przewoźnika) - analogicznie jak to jest w wypadku już istniejących opisów lokomotyw  (np. [[L45H]], [[Wls150]] itd.).--[[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 19:46, 27 lip 2011 (CEST)
 
Proponuje przenieść ten artykuł pod nazwę '''[[104E]]'''(oznaczenie fabryczne, a nie przewoźnika) - analogicznie jak to jest w wypadku już istniejących opisów lokomotyw  (np. [[L45H]], [[Wls150]] itd.).--[[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 19:46, 27 lip 2011 (CEST)
 
*Nazwy haseł wg systemu oznaczania powinny być jednolite, a więc nie widzę przeciwskazań. Pzdr, [[Użytkownik:Lucyfer|Lucyfer]] 20:51, 27 lip 2011 (CEST)
 
*Nazwy haseł wg systemu oznaczania powinny być jednolite, a więc nie widzę przeciwskazań. Pzdr, [[Użytkownik:Lucyfer|Lucyfer]] 20:51, 27 lip 2011 (CEST)
 +
**Z tym, że tylko pierwsza miała takie oznaczenie. Druga 104Ea, pozostałe 104eb. [[Użytkownik:Lucyfer|Lucyfer]] 20:56, 27 lip 2011 (CEST)

Wersja z 18:56, 27 lip 2011

Kategoria

Kategoria Lokomotywy elektryczne PKP nie jest nadrzędna do kategorii Normalnotorowe lokomotywy elektryczne bo są to oddzielne "drzewa" kategorii. Tak przynajmniej rozumiem propozycję zawartą tu:

Enkol:Portal społeczności/Dział techniczny/Drzewo kategorii/Kolejnictwo

Trzeba to uzgodnić żeby nie było potem nieporozumień. Kaczor 18:23, 25 lip 2011 (CEST)

Jest dokladnie tak, jak piszesz - kategoria nadrzedna dla Lokomotywy elektryczne PKP jest kategoria PKP. Kategoria nadrzedna dla kategorii Normalnotorowe lokomotywy elektryczne jest kategoria Lokomotywy elektryczne, a z kolei dla niej nadrzedna jest kategoria Pojazdy trakcyjne. Paweł Niemczuk 22:25, 25 lip 2011 (CEST)

  • Też się nad tym zastanawiałem, ale doszedłem do wniosku, że PKP nie eksploatuje innych lokomotyw elektrycznych niż normalnotorowe (chyba, że się mylę) i stąd umieszczenie w ww. kategorii. Pzdr, Lucyfer 11:43, 26 lip 2011 (CEST)

Masz swieta racje - PKP nie eksploatuje innych lokomotyw elektrycznych niz normalnotorowe :) Jak zauwazyl Kaczor jednak obie te kategorie znajduja sie w dwoch oddzielnych, niejako rownoleglych, hierarchiach. Moze na pierwszy rzut oka nie wyglada to zbyt logicznie, ale, jak na razie, niczego sprytniejszego nie wymyslilismy. Generalnie hierarchie kategorii ustalamy w drodze dyskusji i glosowania. Nie sa one swiete i nienaruszalne - jesli masz swoje propozycje, to po prostu napisz o nich w stosownym dziale. Pozdrawiam Paweł Niemczuk 12:15, 26 lip 2011 (CEST)

  • Witam. Umieściłem, zgodnie z sugestią, kategorię Lokomotywy elektryczne PKP w kategorii Pojazdy trakcyjne PKP oraz dodałem do hasła kategorię Normalnotorowe lokomotywy elektryczne. Innego planu nie mam, a Wasz rzeczywiście wydaje się najlepszym rozwiązaniem. Lucyfer 19:05, 26 lip 2011 (CEST)

oznaczenie fabryczne/ oznaczenie przewoźnika

Proponuje przenieść ten artykuł pod nazwę 104E(oznaczenie fabryczne, a nie przewoźnika) - analogicznie jak to jest w wypadku już istniejących opisów lokomotyw (np. L45H, Wls150 itd.).--Ptr 19:46, 27 lip 2011 (CEST)

  • Nazwy haseł wg systemu oznaczania powinny być jednolite, a więc nie widzę przeciwskazań. Pzdr, Lucyfer 20:51, 27 lip 2011 (CEST)
    • Z tym, że tylko pierwsza miała takie oznaczenie. Druga 104Ea, pozostałe 104eb. Lucyfer 20:56, 27 lip 2011 (CEST)