Edytujesz Dyskusja:A20D-P

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
Zastanawiam się,  czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania) i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza papierami producenta każdy z członów żył własnym życiem.<br/>[[Użytkownik:2xM|2xM]] 15:10, 3 lip 2011 (CEST)
+
Zastanawiam się,  czy nie powinniśmy jednak oddzielić wagonów motorowych od doczep. Na tej stronie zostawić tylko ogólne informacje historyczne i podstawowe dane techniczne całości. Dodatkowo zrobić strony MBxd2 A20D-P i Bxhpi A20D-P (czy podobne - resztę wariacji jako przekierowania)i tam opisać poszczególne pojazdy. Zespoły jako całość praktycznie nigdy nie były eksploatowane. Poza dostawami od producenta każdy z członów żył własnym życiem.<br/>[[Użytkownik:2xM|2xM]] 15:10, 3 lip 2011 (CEST)
: Jak dla mnie te wagony pod względem konstrukcyjnym są prawie tym samym z tym, że jeden ma po prostu silnik i całą resztę z nim związaną. Po co opisywać dwa razy w dwóch artykułach te same zagadnienia konstrukcji? Opis trzeba zrobić ogólnie o konstrukcji i potem jeszcze o szczegółach wagonu motorowego i doczepnego. Oczywiście po za tym historia, użytkownicy itp. [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 00:59, 5 lip 2011 (CEST)
 
A co z faktem, że poszczególne wagony wchodzące w skład zespołu trakcyjnego mają te same numery fabryczne, choć obecnie są niejednokrotnie rozrzucone po całej Polsce? Osobiście uważam, że należy zachować jeden art o zespole trakcyjnym oraz zamieścić linki w artach o MBxd2 i Bxhpi. [[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] 07:17, 5 lip 2011 (CEST)
 
: Popieram Piotra i Pawła (zabrzmiało ewangelicznie) - mimo, iż wagony o tym samym numerze fabrycznym potrafiły mieć też różne rozstawy kół... np. jedna z dostaw objęła Rogów, Mławę i Gryfice (motorowy do Gryfic, doczepne Rogów, Mława) - to jednak jest to jedna konstrukcja i lepiej opisywać ją jako jedną. --[[Użytkownik:Phinek|Phinek]] 08:02, 5 lip 2011 (CEST)
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)