Edytujesz Dyskusja:A20D-P
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 2: | Linia 2: | ||
: Jak dla mnie te wagony pod względem konstrukcyjnym są prawie tym samym z tym, że jeden ma po prostu silnik i całą resztę z nim związaną. Po co opisywać dwa razy w dwóch artykułach te same zagadnienia konstrukcji? Opis trzeba zrobić ogólnie o konstrukcji i potem jeszcze o szczegółach wagonu motorowego i doczepnego. Oczywiście po za tym historia, użytkownicy itp. [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 00:59, 5 lip 2011 (CEST) | : Jak dla mnie te wagony pod względem konstrukcyjnym są prawie tym samym z tym, że jeden ma po prostu silnik i całą resztę z nim związaną. Po co opisywać dwa razy w dwóch artykułach te same zagadnienia konstrukcji? Opis trzeba zrobić ogólnie o konstrukcji i potem jeszcze o szczegółach wagonu motorowego i doczepnego. Oczywiście po za tym historia, użytkownicy itp. [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 00:59, 5 lip 2011 (CEST) | ||
A co z faktem, że poszczególne wagony wchodzące w skład zespołu trakcyjnego mają te same numery fabryczne, choć obecnie są niejednokrotnie rozrzucone po całej Polsce? Osobiście uważam, że należy zachować jeden art o zespole trakcyjnym oraz zamieścić linki w artach o MBxd2 i Bxhpi. [[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] 07:17, 5 lip 2011 (CEST) | A co z faktem, że poszczególne wagony wchodzące w skład zespołu trakcyjnego mają te same numery fabryczne, choć obecnie są niejednokrotnie rozrzucone po całej Polsce? Osobiście uważam, że należy zachować jeden art o zespole trakcyjnym oraz zamieścić linki w artach o MBxd2 i Bxhpi. [[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] 07:17, 5 lip 2011 (CEST) | ||
− |