Edytujesz Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 4: Linia 4:
 
|-
 
|-
 
! rowspan=2 | kolej
 
! rowspan=2 | kolej
! colspan=8 | km czynnych w roku
+
! colspan=4 | km czynnych w roku
 
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu
 
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu
 
|-
 
|-
Linia 11: Linia 11:
 
! 2016
 
! 2016
 
! 2017
 
! 2017
! 2018
 
! 2019
 
! 2020
 
! 2021
 
  
 +
|-
 +
| [[Przeworska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 46
 +
| 46
 +
| 46
 +
| 46
 +
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
| [[Gryficka Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Gryficka Kolej Dojazdowa]]
| 41
 
| 41
 
| 41
 
| 41
 
 
| 41
 
| 41
 
| 41
 
| 41
Linia 27: Linia 26:
 
| 41
 
| 41
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 +
|-
 +
| [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 30
 +
| 30
 +
| 30
 +
| 33
 +
| +10%
 +
|-
 +
| [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]]
 +
| 29
 +
| 34
 +
| 34
 +
| 21
 +
| -38%
 
|-
 
|-
  
 
| [[Żuławska Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Żuławska Kolej Dojazdowa]]
 
| 36
 
| 36
| 32
 
| 30
 
| 32
 
| 32
 
 
| 32
 
| 32
 
| 30
 
| 30
Linia 40: Linia 49:
 
| +7%
 
| +7%
 
|-
 
|-
 
+
| [[Bieszczadzka Kolej Leśna]]
 
+
| 21
 
+
| 21
 +
| 21
 +
| 21
 +
| bez zmian
 +
|-
 
| [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]]
 
| [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]]
 
| 21
 
| 21
Linia 48: Linia 61:
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 +
| bez zmian
 +
|-
 +
| [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]]
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
Linia 54: Linia 70:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
 
 
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]]
 
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]]
| 20
 
| 20
 
| 20
 
| 20
 
 
| 20
 
| 20
 
| 20
 
| 20
Linia 68: Linia 77:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]]
| 18
 
| 18
 
| 18
 
| 18
 
 
| 18
 
| 18
 
| 18
 
| 18
Linia 80: Linia 84:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
| [[Przeworska Kolej Dojazdowa]]
 
| 46
 
| 46
 
| 46
 
| 46
 
| 46
 
| 46
 
| 0
 
| 18
 
| +100%
 
|-
 
 
| [[Bieszczadzka Kolej Leśna]]
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 15
 
| -29%
 
|-
 
 
 
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]]
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
 
 
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
Linia 116: Linia 91:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]]
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
 
 
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
Linia 128: Linia 98:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
| [[Średzka Kolej Wąskotorowa]]
 
| [[Średzka Kolej Wąskotorowa]]
 
| 14
 
| 14
Linia 134: Linia 103:
 
| 14
 
| 14
 
| 14
 
| 14
| 14
 
| 14
 
| 14
 
| 14
 
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
+
| [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]]
 +
| 13
 +
| 13
 +
| 13
 +
| 13
 +
| bez zmian
 +
|-
 
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]]
 
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]]
| 12
 
| 12
 
| 12
 
| 12
 
 
| 12
 
| 12
 
| 12
 
| 12
Linia 152: Linia 119:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
| [[Kolej Leśna Hajnówka]]
 
| [[Kolej Leśna Hajnówka]]
| 11
 
| 11
 
| 11
 
| 11
 
 
| 11
 
| 11
 
| 11
 
| 11
Linia 164: Linia 126:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
| [[Kolej Leśna Płociczno]]
 
| [[Kolej Leśna Płociczno]]
| 10
 
| 10
 
| 10
 
| 10
 
 
| 10
 
| 10
 
| 10
 
| 10
Linia 176: Linia 133:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
| [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]]
 
| 12
 
| 5
 
| 5
 
| 5
 
| 5
 
| 8
 
| 8
 
| 8
 
| bez zmian
 
|-
 
 
 
| [[Rogowska Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Rogowska Kolej Dojazdowa]]
 
| 49
 
| 49
 
| 49
 
| 49
| 7
 
| 7
 
| 26
 
| 26
 
 
| 7
 
| 7
 
| 7
 
| 7
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
+
| [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]]
 
 
| [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Kolejka Wąskotorowa w Rudach]]
 
 
| 6
 
| 6
 
| 6
 
| 6
 
| 6
 
| 6
 
| 6
 
| 6
| 7
 
| 7
 
| 7
 
| 7
 
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
+
| [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]]
| [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]]
+
| 12
| 13
+
| 5
| 13
+
| 5
| 13
+
| 5
| 13
 
| 13
 
| 7
 
| 0
 
| 7
 
| +100%
 
|-
 
 
 
| [[Bydgosko - Wyrzyskie Koleje Dojazdowe]]
 
| 29
 
| 34
 
| 34
 
| 21
 
| 6
 
| 6
 
| 6
 
| 6
 
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
| [[Maltanka]]
 
| [[Maltanka]]
 
| 4
 
| 4
| 4
 
| 4
 
| 4
 
| 4
 
| 4
 
| 4
 
| 4
 
| bez zmian
 
|-
 
 
| [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]]
 
| 33
 
| 33
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
 
| 4
 
| 4
 
| 4
 
| 4
Linia 261: Linia 161:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
| [[Kaliska Kolej Dojazdowa]]
 
| 25
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 6
 
| 7
 
| 3
 
| -57%
 
|-
 
 
 
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]]
 
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]]
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
Linia 285: Linia 168:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
 
| [[Pleszewska Kolej Lokalna]]
 
| [[Pleszewska Kolej Lokalna]]
 
| 0
 
| 0
Linia 291: Linia 173:
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
| 3
+
| bez zmian
 +
|-
 +
| [[Kaliska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 25
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
Linia 297: Linia 182:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
+
| [[Chorzowska Kolej Parkowa]]
| [[Mławska Kolej Dojazdowa]]
+
| 2
| 5
+
| 2
| 4
+
| 2
| 0
 
| 0
 
| 0
 
 
| 0
 
| 0
| 0
+
| -100%
| 3
 
| +100%
 
 
|-
 
|-
 
 
 
| [[Muzeum Kolei Helskich]]
 
| [[Muzeum Kolei Helskich]]
| 2
 
| 2
 
| 2
 
| 2
 
 
| 2
 
| 2
 
| 2
 
| 2
Linia 322: Linia 196:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
|-
+
| [[Mławska Kolej Dojazdowa]]
 
 
 
 
| [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]]
 
| 30
 
| 30
 
| 30
 
| 33
 
| 30
 
| 30
 
 
| 0
 
| 0
| 0
+
| 4
| bez zmian
 
|-
 
 
 
| [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]]
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
+
| [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]]
 
+
| 33
| [[Chorzowska Kolej Parkowa]]
+
| 33
| 2
 
| 2
 
| 2
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| bez zmian
 
| bez zmian
|-
 
 
  
 
|- class="sortbottom”
 
|- class="sortbottom”
 
| RAZEM
 
| RAZEM
| 514
+
| 509
 
| 474
 
| 474
 
| 407
 
| 407
 
| 397
 
| 397
| 398
+
| -2,5%
| 402
 
| 279
 
| 299
 
 
 
| +7%
 
 
|- }
 
|- }

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)