Edytujesz Lenz & Co.

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 100: Linia 100:
 
== Źródła ==
 
== Źródła ==
 
* Henning Wall: ''Die Geilenkirchener Kreisbahn''. Schweers&Wall: Aachen 1987, S. 14-20 ISBN 3-921679-70-2
 
* Henning Wall: ''Die Geilenkirchener Kreisbahn''. Schweers&Wall: Aachen 1987, S. 14-20 ISBN 3-921679-70-2
* Wolfram Bäumer, Wolf-Dietger Machel: ''Friedrich Lenz: Ein Pionier der Regionalisierung''. In: ''Die Museums-Eisenbahn''; Heft 2/1987 und  3/1987, S. 24-33., ISSN0936-4609
+
* Wolfram Bäumer, Wolf-Dietger Machel: ''Friedrich Lenz: Ein Pionier der Regionalisierung''. In: ''Die Museums-Eisenbahn''; Heft 2/1987 und  3/1987, S. 24-33. {{ISSN|0936-4609}}
 
* Wolfram Bäumer: ''Kleinbahn-Pionier''. In: ''Eisenbahn Magazin'' 1996, Heft 12, S. 43
 
* Wolfram Bäumer: ''Kleinbahn-Pionier''. In: ''Eisenbahn Magazin'' 1996, Heft 12, S. 43
 
* ''Handbuch der öffentlichen Verkehrsbetriebe 1940''. Berlin 1940
 
* ''Handbuch der öffentlichen Verkehrsbetriebe 1940''. Berlin 1940

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)

Szablon użyty w tym artykule: