Edytujesz Masa eksploatacyjna
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
== Masa eksploatacyjna w gotowości do eksploatacji == | == Masa eksploatacyjna w gotowości do eksploatacji == | ||
− | Masa pojazdu o średnim | + | Masa pojazdu o średnim oziomie materiałów eksploatacyjnych oraz obsadzona przez personel, który jest niezbędny do spełnienia jego funkcji, lecz bez obciążenia użytkowego (tj. masa własna + średni stan materiałów eksploatacyjnych + personel - połowa dopuszczalnego zużycia części podlegających zużyciu) |
Do obliczania obciążenia od personelu oraz materiałów eksploatacyjnych należy przyjąć: | Do obliczania obciążenia od personelu oraz materiałów eksploatacyjnych należy przyjąć: | ||
Linia 24: | Linia 24: | ||
Maksymalna zaprojektowana pojemność czystej wody | Maksymalna zaprojektowana pojemność czystej wody | ||
lub | lub | ||
− | 1/2 zaprojektowej | + | 1/2 zaprojektowej pojemność zbiornika na ścieki, |
|- | |- | ||
|Zawartość zbiorników toaletowych | |Zawartość zbiorników toaletowych | ||
Linia 66: | Linia 66: | ||
Masę pojazdu w stanie gotowym do pracy plus ten ładunek określa się również jako masę ładowną pojazdu. | Masę pojazdu w stanie gotowym do pracy plus ten ładunek określa się również jako masę ładowną pojazdu. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
[[Kategoria:Prawo kolejowe]] | [[Kategoria:Prawo kolejowe]] | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |