Edytujesz Posterunek ruchu
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
Ze względu na pełnione funkcje posterunki ruchu dzieli się na: | Ze względu na pełnione funkcje posterunki ruchu dzieli się na: | ||
* [[posterunek następczy|posterunki następcze]], czyli służące do regulacji następstwa jazdy [[pociąg]]ów | * [[posterunek następczy|posterunki następcze]], czyli służące do regulacji następstwa jazdy [[pociąg]]ów | ||
− | * [[posterunek osłonny|posterunki osłonne]], czyli posterunki urządzane na [[szlak]]u w celu osłony m. in. skrzyżowania w jednym poziomie dwóch [[linia kolejowa|linii kolejowych]], [[splot torów|splotu torów]] itp<ref>§3 pkt. 3, 4 i 5 | + | * [[posterunek osłonny|posterunki osłonne]], czyli posterunki urządzane na [[szlak]]u w celu osłony m. in. skrzyżowania w jednym poziomie dwóch [[linia kolejowa|linii kolejowych]], [[splot torów|splotu torów]] itp<ref>§3 pkt. 3, 4 i 5 - ''Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji'', (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)</ref>. |
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} |