Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Kolor niebieski”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 57 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 100 | następne 100) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • L35H 20541  + (Czarna)
  • WLs150 7639  + (Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części.)
  • Pw53 3996  + (Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.)
  • WLs40 885  + (Dane na temat stanu i stacjonowania wg. stanu na dzień 8 marca 2016)
  • WLs40 1159  + (Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.)
  • WLs180 36  + (Data ponownego przybycia do Rud przypuszczalna)
  • WLs40 NN  + (Data złomowania orientacyjna)
  • L45H 21269  + (Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami)
  • WLs40 437  + (Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
  • Wmc nieznany  + (Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym)
  • Ls150 6174  + (EVN: 98 51 8710 042-7 Malowanie żółte.)
  • Ls300 4700  + (Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300.)
  • Ls75 3886  + (Egzemplarz prototypowy.)
  • Ls300 6627  + (Egzemplarz wysłany na eksport do Chin.)
  • WLs50 277  + (Ex WLs40)
  • WLs40 901  + (Ex zakłady "Solvay")
  • 409Da 570  + (Granatowo-czarne malowanie.)
  • 2WLs50 2173  + (Hamulec powietrzny)
  • LDH45 24195  + (Huta Kościuszko nr 11 Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011)
  • LDH45 24196  + (Huta Kościuszko nr 12)
  • LDH45 24748  + (Huta Kościuszko nr 13)
  • LDH70 24895  + (Huta Kościuszko nr 14)
  • LDH70 24557  + (Huta Stalowa Wola nr 9)
  • LDH45 25141  + (Huta Szczecin nr 11?)
  • LDH45 24191  + (Huta Szczecin nr 7)
  • LDH45 24192  + (Huta Szczecin nr 8)
  • WLs50M3 033  + (Informacja o stanie lokomotywy wg. stanu z roku 2013, w 2013r. została wystawiona na sprzedaż)
  • WLs50 1887  + (Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice")
  • WLs50 2296  + (Istniała jako reklama w Międzyrzeczu)
  • WLs50 1955  + (Istniała w 2003 r.)
  • 409Da 340  + (Jasnoniebieskie z czerwonymi pasami)
  • WLs40 1986  + (Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywJedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.uje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.)
  • Px48 3916 (fab. 2022)  + (Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania)
  • 2WLs50 1814  + (Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75)
  • L30H 24060  + (Kolor bordowy z kremowym pasem)
  • L45H 20718  + (Kolor bordowy z żółtym paskiem.)
  • L30H 24065  + (Kolor brązowy)
  • GLs30 14128  + (Kolor brązowy.)
  • GLs30 ?  + (Kolor czarny z żółtym podwoziem.)
  • L30H 23386  + (Kolor czerwony)
  • L30H 23390  + (Kolor czerwony)
  • L30H 23393  + (Kolor czerwony)
  • L30H 23395  + (Kolor czerwony)
  • L30H 23416  + (Kolor czerwony)
  • L30H 23432  + (Kolor czerwony)
  • L30H 23433  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24047  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24052  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24053  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24055  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24063  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24377  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24597  + (Kolor czerwony)
  • L30H 24598  + (Kolor czerwony)
  • L30H 23392  + (Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe))
  • GLs30 19220  + (Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku)
  • WLs50 2334  + (Kolor czerwony, numer zakładowy 8 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
  • L45H 23607  + (Kolor niebieski (od 08.2006))
  • WLs180 23  + (Kolor niebieski (od 2009))
  • WLs180 21  + (Kolor niebieski (od 2013?))
  • WLs50 2032  + (Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna, oznaczona jako "586")
  • L30H 24064  + (Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.)
  • WLs50M3 044  + (Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu)
  • WLs40 1246  + (Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.)
  • GLs20 03018  + (Kolor szary.)
  • GLs20 ?  + (Kolor szary.)
  • GLs30 19216  + (Kolor szary; w 2002 roku była sprawna)
  • GLs30 b/d  + (Kolor zielono-pomarańczowy)
  • L45H 21872  + (Kolor zielony)
  • L30H 24378  + (Kolor zielony)
  • WLs75 33  + (Kolor zielony, pierwotnie czerwony.)
  • 409Da 212  + (Kolor zielony.)
  • Ls600 Nieznany  + (Kolor żółto-czarny.)
  • L45H 22183  + (Kolor żółty z białym paskiem z płytkim "V".)
  • 401Da 9103  + (Kolor żółty z niebieskim pasem.)
  • WLs40 931  + (Lokomotywa była nazywana "Mycha".)
  • Px48 2248  + (Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej.)
  • 409Da Nieznany  + (Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny.)
  • WLp50 Nieznany  + (Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną.)
  • Ls60 114  + (Lokomotywa ma niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Silnik lokomotywy jest niesprawny od około 7 lat.)
  • WLs150 7220  + (Lokomotywa ma oliwkową malaturę.)
  • TGM40 0590  + (Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy.)
  • Köf II nieznany  + (Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego)
  • 409Da 019  + (Lokomotywa ma srebrno-czerwone malowanie.)
  • Ls60 5947  + (Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
  • GLs30 numer nieznany  + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
  • GLs30 ?  + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
  • Ls150 7117  + (Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal)
  • L45H 21260  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
  • L45H 21261  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
  • L45H 21262  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
  • Ls40 5132  + (Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
  • Ls40 4189  + (Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie.)
  • WLs50 2257  + (Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.)
  • Ls40 5191  + (Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.)
  • WLs40 174  + (Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.)
  • Ls150 Nieznany  + (Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.)
  • 2Ls150? -  + (Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154)
  • 409Da 742/66  + (Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładacLokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.</br></br>Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.ostała wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.)
  • WLs40 568  + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegielnLokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)