Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- L35H 20541 + (Czarna)
- WLs150 7639 + (Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części.)
- Pw53 3996 + (Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.)
- WLs40 885 + (Dane na temat stanu i stacjonowania wg. stanu na dzień 8 marca 2016)
- WLs40 1159 + (Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.)
- WLs180 36 + (Data ponownego przybycia do Rud przypuszczalna)
- WLs40 NN + (Data złomowania orientacyjna)
- L45H 21269 + (Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami)
- WLs40 437 + (Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
- Wmc nieznany + (Drezyna ma podmieniona numer z Wmc 038 stoi w Krasnym)
- Ls150 6174 + (EVN: 98 51 8710 042-7 Malowanie żółte.)
- Ls300 4700 + (Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300.)
- Ls75 3886 + (Egzemplarz prototypowy.)
- Ls300 6627 + (Egzemplarz wysłany na eksport do Chin.)
- WLs50 277 + (Ex WLs40)
- WLs40 901 + (Ex zakłady "Solvay")
- 409Da 570 + (Granatowo-czarne malowanie.)
- 2WLs50 2173 + (Hamulec powietrzny)
- LDH45 24195 + (Huta Kościuszko nr 11 Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011)
- LDH45 24196 + (Huta Kościuszko nr 12)
- LDH45 24748 + (Huta Kościuszko nr 13)
- LDH70 24895 + (Huta Kościuszko nr 14)
- LDH70 24557 + (Huta Stalowa Wola nr 9)
- LDH45 25141 + (Huta Szczecin nr 11?)
- LDH45 24191 + (Huta Szczecin nr 7)
- LDH45 24192 + (Huta Szczecin nr 8)
- WLs50M3 033 + (Informacja o stanie lokomotywy wg. stanu z roku 2013, w 2013r. została wystawiona na sprzedaż)
- WLs50 1887 + (Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice")
- WLs50 2296 + (Istniała jako reklama w Międzyrzeczu)
- WLs50 1955 + (Istniała w 2003 r.)
- 409Da 340 + (Jasnoniebieskie z czerwonymi pasami)
- WLs40 1986 + (Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotyw … Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.uje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.)
- Px48 3916 (fab. 2022) + (Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania)
- 2WLs50 1814 + (Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75)
- L30H 24060 + (Kolor bordowy z kremowym pasem)
- L45H 20718 + (Kolor bordowy z żółtym paskiem.)
- L30H 24065 + (Kolor brązowy)
- GLs30 14128 + (Kolor brązowy.)
- GLs30 ? + (Kolor czarny z żółtym podwoziem.)
- L30H 23386 + (Kolor czerwony)
- L30H 23390 + (Kolor czerwony)
- L30H 23393 + (Kolor czerwony)
- L30H 23395 + (Kolor czerwony)
- L30H 23416 + (Kolor czerwony)
- L30H 23432 + (Kolor czerwony)
- L30H 23433 + (Kolor czerwony)
- L30H 24047 + (Kolor czerwony)
- L30H 24052 + (Kolor czerwony)
- L30H 24053 + (Kolor czerwony)
- L30H 24055 + (Kolor czerwony)
- L30H 24063 + (Kolor czerwony)
- L30H 24377 + (Kolor czerwony)
- L30H 24597 + (Kolor czerwony)
- L30H 24598 + (Kolor czerwony)
- L30H 23392 + (Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe))
- GLs30 19220 + (Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku)
- WLs50 2334 + (Kolor czerwony, numer zakładowy 8 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
- 2WLs50 2241 + (Kolor niebieski)
- 409Da 042 + (Kolor niebieski)
- L30H 23381 + (Kolor niebieski)
- L30H 23384 + (Kolor niebieski)
- L30H 23388 + (Kolor niebieski)
- L30H 23391 + (Kolor niebieski)
- L30H 23394 + (Kolor niebieski)
- L30H 24057 + (Kolor niebieski)
- L30H 24368 + (Kolor niebieski)
- L30H 24369 + (Kolor niebieski)
- L30H 24375 + (Kolor niebieski)
- L45H 20724 + (Kolor niebieski)
- L45H 20727 + (Kolor niebieski)
- L45H 23110 + (Kolor niebieski)
- L45H 23607 + (Kolor niebieski (od 08.2006))
- WLs180 23 + (Kolor niebieski (od 2009))
- WLs180 21 + (Kolor niebieski (od 2013?))
- WLs50 2032 + (Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna, oznaczona jako "586")
- L30H 24064 + (Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.)
- WLs50M3 044 + (Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu)
- WLs40 1246 + (Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.)
- GLs20 03018 + (Kolor szary.)
- GLs20 ? + (Kolor szary.)
- GLs30 19216 + (Kolor szary; w 2002 roku była sprawna)
- GLs30 b/d + (Kolor zielono-pomarańczowy)
- L45H 21872 + (Kolor zielony)
- L30H 24378 + (Kolor zielony)
- WLs75 33 + (Kolor zielony, pierwotnie czerwony.)
- 409Da 212 + (Kolor zielony.)
- Ls600 Nieznany + (Kolor żółto-czarny.)
- L45H 22183 + (Kolor żółty z białym paskiem z płytkim "V".)
- 401Da 9103 + (Kolor żółty z niebieskim pasem.)
- WLs40 931 + (Lokomotywa była nazywana "Mycha".)
- Px48 2248 + (Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej.)
- 409Da Nieznany + (Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny.)
- WLp50 Nieznany + (Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną.)
- Ls60 114 + (Lokomotywa ma niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Silnik lokomotywy jest niesprawny od około 7 lat.)
- WLs150 7220 + (Lokomotywa ma oliwkową malaturę.)
- TGM40 0590 + (Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy.)
- Köf II nieznany + (Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego)
- 409Da 019 + (Lokomotywa ma srebrno-czerwone malowanie.)
- Ls60 5947 + (Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
- GLs30 numer nieznany + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
- GLs30 ? + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
- Ls150 7117 + (Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal)
- L45H 21260 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- L45H 21261 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- L45H 21262 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- Ls40 5132 + (Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
- Ls40 4189 + (Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie.)
- WLs50 2257 + (Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.)
- Ls40 5191 + (Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.)
- WLs40 174 + (Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.)
- Ls150 Nieznany + (Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.)
- 2Ls150? - + (Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154)
- 409Da 742/66 + (Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładac … Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.</br></br>Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.ostała wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.)
- WLs40 568 + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegieln … Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)