Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 11 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 20 | następne 20) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • Ls150 7117  + (Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal)
  • L45H 21260  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
  • L45H 21261  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
  • L45H 21262  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
  • Ls40 5132  + (Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
  • Ls40 4189  + (Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie.)
  • WLs50 2257  + (Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.)
  • Ls40 5191  + (Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.)
  • WLs40 174  + (Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.)
  • Ls150 Nieznany  + (Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.)
  • 2Ls150? -  + (Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154)
  • 409Da 742/66  + (Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładacLokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.</br></br>Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.ostała wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.)
  • WLs40 568  + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegielnLokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)
  • WLs50 1907  + (Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.).)
  • WLp50 031  + (Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45.)
  • WLs50 1225  + (Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.)
  • 4WLs50 2341  + (Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne)
  • WLs40 511  + (Lokomotywa posiada nietypowe czoło.)
  • WLs50 2279  + (Lokomotywa posiada szarą malaturę.)
  • Px48 3901 (fab. 2117)  + (Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.)
  • L45H Nieznany  + (Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne.)