Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- WLs50 2257 + (Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.)
- Ls40 5191 + (Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.)
- WLs40 174 + (Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.)
- Ls150 Nieznany + (Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.)
- 2Ls150? - + (Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154)
- 409Da 742/66 + (Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładac … Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.</br></br>Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.ostała wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.)
- WLs40 568 + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegieln … Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)
- WLs50 1907 + (Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.).)
- WLp50 031 + (Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45.)
- WLs50 1225 + (Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.)
- 4WLs50 2341 + (Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne)
- WLs40 511 + (Lokomotywa posiada nietypowe czoło.)
- WLs50 2279 + (Lokomotywa posiada szarą malaturę.)
- Px48 3901 (fab. 2117) + (Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.)
- L45H Nieznany + (Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne.)
- 2WLs40 NN + (Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm)
- TGM40 0566 + (Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR)
- WLs40 001 + (Lokomotywa prototypowa.)
- Ls40 3621 + (Lokomotywa przebudowana na pług odśnieżny.)
- WLs50 2046 + (Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm.)
- 409Da 810/134 + (Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem.)