Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- WLs40 436 + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
- 409Da 321 + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)
- 2WLs50 2308 + (Wersja M1)
- 2WLs50 1680 + (Wersja M3)
- WLs50 1111 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1113 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1114 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1112 + (Wersja eksportowa do Hiszpanii.)
- WLs50 2159 + (Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159))
- 409Da 715 + (Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997)
- 2WLs50 2088 + (Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek)
- WLs150 7632 + (Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym)
- Wmc Nieznany + (Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204)
- 409Da 411 + (Wrak na części zamienne)
- A20D-P 25117 + (Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.)
- WLs40 810 + (Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne)
- LDE125 22375 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
- LDE125 22376 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
- LDE125 23377 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977. Huta Kościuszko nr 10)
- 409D 01 + (Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6)
- WLs40 1026 + (Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny)