Edytujesz Tabor:Lw-00030

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu
+
{{Przebieg służby Infobox
|Stan=Pomnik
+
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]
|Producent=ZNTK Poznań
+
|numer_seryjny_pojazdu    = 1697
|Typ=WLs50
+
|grafika                  = [[Plik:WLs40 1697 (2).JPG|290px]]
|Numer=1697
+
|rok_produkcji            = 1957<ref>1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)</ref>
|Rok produkcji=1965
+
|stan                    = Pomnik (sprawna)
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1697
+
|rok_odstawienia          =  
|Ostatni rozstaw=600 mm
+
|rok_złomowania          =
|Ostatni typ silnika=S324HL
+
|obecne_oznaczenie        = brak
|Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18
+
|obecne_stacjonowanie    = Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
|Ostatni kraj=Polska
+
|typ_silnika              = [[S324|S324HL]]
|Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
+
|1_rozstaw_fabryczny      = 600mm
|Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.
+
|2_rozstaw                =
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.
+
|2_rozstaw_rok            =
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}}
+
|3_rozstaw                =
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|zakładowy nr 1|1965|2006}}
+
|3_rozstaw_rok            =
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1965|nadal}}
+
|4_rozstaw                =
|Grafika=WLs40 1697 (2).JPG
+
|4_rozstaw_rok            =
|Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą "Trans-Mot"
+
|5_rozstaw                =
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG
+
|5_rozstaw_rok            =
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG
+
|1_stacjonowanie          = Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG
+
|1_okres_stacjonowania    = 1959-2006
|Foto4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2.JPG
+
|2_stacjonowanie          = Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
|Opis4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2
+
|2_okres_stacjonowania    = od 2006
|Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG
+
|3_stacjonowanie          =  
|Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3
+
|3_okres_stacjonowania    =
|Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6.JPG
+
|4_stacjonowanie          =
|Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6
+
|4_okres_stacjonowania    =
|Foto7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7.JPG
+
|5_stacjonowanie          =
|Opis7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7
+
|5_okres_stacjonowania    =
|Foto8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8.JPG
+
|6_stacjonowanie          =
|Opis8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8
+
|6_okres_stacjonowania    =
 +
|7_stacjonowanie          =
 +
|7_okres_stacjonowania    =
 +
|8_stacjonowanie          =
 +
|8_okres_stacjonowania    =
 +
|9_stacjonowanie          =
 +
|9_okres_stacjonowania    =
 +
|10_stacjonowanie        =
 +
|10_okres_stacjonowania  =
 +
|1_oznaczenie            = WLS-40-1159
 +
|1_rok                    = od 1961
 +
|2_oznaczenie            =
 +
|2_rok                    =
 +
|3_oznaczenie            =
 +
|3_rok                    =
 +
|4_oznaczenie            =
 +
|4_rok                    =
 +
|5_oznaczenie            =
 +
|5_rok                    =
 +
|6_oznaczenie            =
 +
|6_rok                    =
 +
|7_oznaczenie            =
 +
|7_rok                    =
 +
|8_oznaczenie            =
 +
|8_rok                    =
 +
|9_oznaczenie            =
 +
|9_rok                    =
 +
|10_oznaczenie            =
 +
|10_rok                  =
 +
|uwagi                    =
 
}}
 
}}
 +
 +
'''WLs40-1697''' stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy.  Według właściciela lokomotywa jest jednak sprawna. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - [[WLs40/885|WLs40-885]] i [[WLs40/1159|WLs40-1159]]. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
 +
 +
[[Plik:WLs40 1697 (1).JPG|290px]]
 +
 +
[[Plik:WLs40 1697 (3).JPG|290px]]
 +
 +
[[Plik:WLs40 1697 (4).JPG|290px]]
 +
 +
 +
== Źródła ==
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 +
 +
{{Clear}}
 +
<br><br><br>
 +
{{Powrót}}
 +
 +
[[Kategoria:WLs40]]

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)