Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Sprawna
+
|Stan=Pomnik
 
|Producent=ZNTK Poznań
 
|Producent=ZNTK Poznań
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
 
|Numer=1697
 
|Numer=1697
|Rok produkcji=1957
+
|Rok produkcji=1965
|Ostatnie oznaczenie=brak
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1697
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy
+
|Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
 
|Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
|Właściciel=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
+
|Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
|Uwagi=* Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
+
|Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1.
* 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)
+
Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
+
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury "Tarnówka"|1959|2006}}{{Lw stacjonowanie|Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy|2006|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}}
Linia 23: Linia 23:
 
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG
 
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG
 
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG
 
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG
 +
|Foto4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2.JPG
 +
|Opis4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2
 +
|Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG
 +
|Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3
 +
|Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 4.JPG
 +
|Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 4
 
}}
 
}}
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę

Wersja z 09:35, 19 sty 2021


<<< WLs50

WLs50 1697

Stan: pomnik

WLs40 1697 (2).JPG

WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot

Rok produkcji

1965

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Pomnik


Aktualne oznaczenie

WLs50-1697

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bydgoszcz, ul. Olowiana 18

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Użytkownik

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Właściciel

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy

Stacjonowanie

Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) 1965 - 2006
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy 2006 - nadal

Rozstaw

600 mm 1957 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.

Galeria

Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę