Tabor:Lw-00046: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Tartak w Kłaju
 
|Ostatnie stacjonowanie=Tartak w Kłaju
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Tartak w Kłaju
 
|Właściciel=Tartak w Kłaju
 +
|Uwagi=Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159)
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Tartak w Kłaju|1971|obecnie}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Tartak w Kłaju|1971|obecnie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2159|1971|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2159|1971|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 10:41, 20 maj 2020


<<< WLs50

WLs50 2159

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1971

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

WLs50-2159

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Tartak w Kłaju

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Tartak w Kłaju

Stacjonowanie

Tartak w Kłaju 1971 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1971 - nadal

Oznaczenie

WLs50-2159 1971 - nadal

Dodatkowe informacje

Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159)

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła