Edytujesz Tabor:Lw-00048
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | | |
− | |||
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
|Numer=217 | |Numer=217 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=nieznany |
− | |Rok złomowania= | + | |Grafika=Wls40-217.jpg |
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Rok złomowania=200x | ||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
− | |||
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | |Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | |Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | ||
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | ||
− | | | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zduńska Wola|b/d|200x}} |
− | |||
}} | }} |