Tabor:Lw-00048: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = WLs40 |numer_seryjny_pojazdu = 217 |grafika = 290px |rok_produkcji...")
 
 
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = WLs40
+
|Stan=Złom
|numer_seryjny_pojazdu    = 217
+
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
|grafika                  = [[Plik:Wls40-217.jpg|290px]]
+
|Typ=WLs40
|rok_produkcji            = ?
+
|Numer=217
|stan                    = złom
+
|Rok produkcji=1954
|rok_odstawienia          =  
+
|Rok złomowania=2001
|rok_złomowania          = ok 2000
+
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
|obecne_oznaczenie        = brak
+
|Ostatni rozstaw=600 mm
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Ostatni typ silnika=S64L
|typ_silnika              =
+
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
+
|Ostatni kraj=Polska
|2_rozstaw                =
+
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
|2_rozstaw_rok            =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Krobanówek"|1954|2000}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|2000|2001}}
|3_rozstaw                =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}}
|3_rozstaw_rok            =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|2001}}
|4_rozstaw                =
+
|Grafika=Wls40-217.jpg
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Cegielnia Krobanów Zduńska Wola
 
|1_okres_stacjonowania    =  
 
|2_stacjonowanie          =  
 
|2_okres_stacjonowania    =  
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            =
 
|1_rok                    =
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
 
Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
 
 
 
{{clear}}
 
<br/><br/><br/>
 

Aktualna wersja na dzień 05:33, 18 wrz 2023


<<< WLs40

WLs40 217

Stan: złom

Wls40-217.jpg

Rok produkcji

1954

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

nieznane

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Zduńska Wola

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia "Krobanówek" 1954 - 2000
Złomowisko w Zduńskiej Woli 2000 - 2001

Rozstaw

600 mm 1954 - 2001

Oznaczenie

nieznane b/d - 200x

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)

Galeria

Źródła